Ahad, Mei 29, 2016

Hehehe!!! Nampak gayanya, lakonan watak 'Lelaki Suci' yang cuba dilakonkan oleh Si Husam Musa ni tak sampai ke mana. Bukan sahaja takde orang yang layan lakonan yang cuba dipertontonkan.

Tapi dia juga turut menerima sindiran yang cukup pedas dari Hadi Awang selaku Presiden PAS berhubung hasratnya mahu bertanding dalam Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar dan Kuala Kangsar.

Kata Hadi Awang, kalau Si Husam tu tetap juga nak bertanding dalam Pilihan Raya Kecil tersebut, adalah lebih baik dia bertanding dibawah tiket parti lain dan bukannya dibawah PAS.
“Saya setuju kalau dia bertanding, biar dia bertanding di situ. Kita (Pas) tetap bertanding (kerusi Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar).
“(Tapi) kalau dia (Husam) bertanding lebih baik atas nama PAN atau DAP,” katanya sinis sambil meminta para wartawan memasukkan ‘cadangannya’ itu untuk disiarkan di dalam berita.
Sekaligus, sindiran yang dibuat oleh Hadi Awang itu membuktikan bahawa dia memang tak suka pada Si Husam tu dah. Nak pulak bila Si Husam tu bertindak seperti Pengkhianat dalam parti.

Akibat dakwaan dan kritikan yang dilemparkan oleh Si Husam tu terhadap PAS sebelum ini telah membuatkan PAS semakin menjadi muak dengan kelakuan Haramjadah yang ditonjolkan.

Dek kerana itu, PAS membuat keputusan untuk memecat keahlian Si Husam tu dari parti. Namun, Si Husam tu katanya telah membuat rayuan kepada PAS agar tetap mengekalkan keahilian dia.

Tapi, kalau kita tengok respon dari Hadi Awang ni, maka tak payah la kita susah - susah nak menduga tindakan yang akan diambil oleh PAS berkaitan dengan rayuan yang dibuat oleh Si Husam tu. Dah tentu - tentu rayuan yang dia buat hanya akan ditong sampahkan begitu sahaja!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. husam blh brtanding atas tiket bebas...tengok brapa org nk undi dia.

    BalasPadam
  2. Khalid Samad pulak kita tunggu kena sling dengan TGHadi. Si Khalid nie pun besaq punya petualang. Nie pun tak tahu malu tidak lepaskan kerusi MP yang menang atas tiket PAS. Sekarang berlegar dengan baju warna mangkuk hayun - Pan

    BalasPadam
  3. makan elaun buta jer diorang ni... akhirat esok jawab ler...

    BalasPadam
  4. aku malas nak sebut nama parti PAN ni... sbb mesti rasa nak menyambung kat hujung dia..

    BalasPadam
  5. in shaa allah pru14 yg mna menang dgn undi dr ahli pas tp bawak lari kerusi akan terlentang kalah....dgn izin allah............

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping