Rabu, Mei 25, 2016

Haduhai!!! Memang memalukan sungguh budak yang lulus belajar dari Unibersiti Luar Negara ni. Kalau bercakap dengan orang lain, bukan main lagi. Macam dia sorang je yang hebatnya.

Tapi bila kena dengan Si Tipah Koyak tu pun dia tak boleh nak jadikan 'Makanan'. Tu pun beria - ia dia balun Si Tipah Koyak tu secara panjang lebar. Nampak sangat la yang Si Rafizi ni takde la hebat sangat.

Baru aci bertaki dalam aplikasi whatsapp je dah nampak yang Si Rafizi tu cukup beremosi bila berdebat dengan Si Tipah Koyak tu. Sampai keluar pulak isu Sexist dan mendakwa Si Tipah Koyak tu kesunyian.

Pergaduhan di WhatsApp itu katanya berpunca daripada surat dari Sungai Buloh Hq yang didakwa sengaja dibocorkan kepada umum yang oleh Si Rafizi tu untuk menarik perhatian rakyat.

Darai satu sudut, ada yang anggap tindakan itu sebagai satu usaha untuk membuatkan rakyat lupa terhadap kemaluan PKR yang terdedah sewaktu Pilihan Raya Negeri Sarawak yang lalu.

Tapi, ada juga yang beranggapan bahawa pendedahan surat itu dilihat sebagai satu usaha untuk menjatuhkan kredibiliti Timbalan Presiden PKR yang Ghairah nak menjadi Perdana Menteri.
Maka perbalahan dalam whatsapp itu sekaligus menggambarkan perbalahan dalaman PKR kerana Rafizi dikatakan mewakili kem Wan Azizah, manakala Lattefa pula mewakili kem Azmin Ali.
“Lateefa Koya beritahu yang Rafizi Ramli sebagai dalang tukang dedahkan surat pedas Anwar Ibrahim mengenai Deklarasi Mahathir kepada umum lepas itu buat muka toya menipu dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat (MPP).
“Sekarang Ahli MPP PKR undi terbanyak sudah lanyak Rafizi Ramli sebagai kaki penipu. Rafizi ini rupa-rupanya mudah tertekan dan melatah bila diasak .. siap mengeluarkan kata-kata “sexist” lagi bila digasak tersandar di dinding,” dedah Hanisya Abdul Hamid dalam Facebooknya.
Maka sekarang kita boleh lihat parti yang selama ini mendabik dada mendakwa bahawa mereka lebih 'MAKSUM' dari orang lain tu pun takde la sehebat mana. Tinggal lagi puak PKR ni cukup pandai MENIPU rakyat dengan menyembunyikan perkara sebenar!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kepala penipu kan dalam sb and kat penang......

    BalasPadam
  2. Siti Latifah bin Mohd Koya....bidadari surga

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping