Ahad, Jun 05, 2016

Heh! Memang patu la orang kata Si Menteri Besar Selangor ni takde Buah Kerandut. Dah la dia GAGAL nak mempergaruhi ahli dikalangan PKR untuk memberi sokongan kepada dia.

Lepas tu dia GAGAL pulak nak mempengaruhi pucuk pimpinan PAS agar menarik diri dan mengikut kehendak serta kemahuan dia bagi menghadapi Pilihan Raya Kecil Parlimen Sungai Besar.

Sekarang, Si Menteri Besar Selangor tu dilaporkan sedang mengatur langkah seorang Pengecut untuk menghadapi Pilihan Raya Kecil Sungai Besar menjelang hari penamaan calon esok.

Netizen hari ini membidas sikap pengecut kerajaan Selangor pimpinan Azmin Ali yang dilihat kini semakin terdesak selepas satu surat rasmi kerajaan negeri dibocorkan oleh mereka yang cintakan demokrasi.

Surat rasmi itu menunjukkan satu arahan rasmi dikeluarkan oleh kerajaan negeri kepada pihak berkuasa tempatan untuk menurunkan bendera UMNO di kawasan Parlimen Sungai Besar sempena PRK yang sedang diadakan.

Netizen yang melihat surat tersebut mula membidas sikap Azmin Ali yang dilihat pengecut dan takut dengan bayang - bayang sendiri. Malah tindakan Azmin Ali juga mengundang pelbagai komen dari pengamal media sosial sehingga beliau di troll sebagai #AzminPengecut.

Namun dari satu sudut, pendedahan mengenai surat arahan itu juga kemungkinan besar dilakukan oleh puak dari kem Wan Azizah untuk memburukkan imej pentadbiran Si Menteri Besar Selangor tu.

Perkara seumpama itu tidak mustahil berlaku memandangkan konflik dalam diantara kem Wan Azizah dan kartel Si Menteri Besar Selangor tu kini semakin bertambah hangat serta kronik.

Maka tak pelik la kalau perkara itu sengaja didedahkan kepada umum sebagai senjata untuk memburukkan imej Si Menteri Besar Selangor tu. Tapi pokok pangkalnya, jika benar arahan tersebut dikeluarkan, itu membuktikan PKR ni parti PENGECUT, BACUL TAKDE BUAH KERANDUT!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. mana surat minta permit drp bn?kalau ada permohonan permit gantung bendera, k'jaan pkr tidak luluskan,baru boleh buat tuduhan sedemikian sdr semut hitam.... ingat...esok dh puasa....

    BalasPadam
  2. Lepas raya azwan nak pecat 3 eskor pas, menyemak jee...tungujeela apa nak jadi, jadik.min nak bagi jawatan kak wan , sian dia tak ada jawatan.

    BalasPadam
  3. Yg tu surat arahan dari PBT. Mana nya surat rasmi dari kerajaan negeri? Tunjuk la bukti yg betul adik semut

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping