Isnin, Jun 06, 2016

Kalau Si Tokong DAPigs tu boleh tanya, "Apa salahnya DAP sokong Amanah", maka kita pun boleh juga tanya benda yang sama, "Apa salahnya PAS sokong UMNO?"

Walhal kedua - dua parti yang didominasi oleh orang Melayu itu sama - sama memperjuangkan agenda Islam dan mahu menegakkan syiar Islam di Malaysia pada ketika ini.

Tapi kalau dilihat dari sentimen dikalangan penyokong DAPigs dan penyokong tegar parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu, seolah - olah ianya satu 'Dosa Besar' bagi PAS menyokong UMNO.

Macam la apa yang dilakukan oleh DAPigs dengan memberi sokong kepada parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu bagus sangat. Padahal agenda DAPigs tu hanya nak memecah - belahkan orang Melayu.

Maka sokongan yang diberikan oleh DAPigs itu memang mempunyai agenda subversif yang sengaja disembunyikan dari pengetahuan rakyat secara umum. Perkara tu memang sudah diketahui umum.

Dari satu sudut, DAPigs mahu mengawal parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu agar orang Melayu Islam di Malaysia ni tak bersatu. Selagi orang Melayu berpecah, selagi itu DAPigs ada peluang nak memerintah.

Jadi sebab itu parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu saban hari menyerang kepimpinan PAS dan menganggap parti itu telah melakukan satu Dosa yang cukup besar apabila berkawan dengan UMNO.

Hakikatnya, itu semua atas arahan dari puak DAPigs tu yang memang mempergunakan parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu sebagai 'Kuda Tunggangan' mereka semata - mata.

Maka pokok pangkalnya, memang betul dah apa yang dinyatakan oleh Si Hadi Awang sebelum ini. DAPigs memang ada agenda tersendiri dengan memberi sokongan kepada parti KUALI Si Mat Sabu tu. Jangan la Si Tokong DAPigs tu nak berpura - pura tak tau pulak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Sokong BN = Sokong GST, sokong penipuan dan penyonglapan
    duit rakayat berbillion, sokong penipu, sokong pencuri,
    sokong untuk membayar hutang 1MDB b erjumlah lebih 50
    Billion. Sokong PAN = sokong DAP. Sama macam BN+MCA+MIC+
    GERAKAN. Takda bezanya.

    BalasPadam
  2. dap sokong pan dapat pahala berganda2.pas sokong umno berdosa besar sebab pas dan umno telah bermusuhan sejak azali lagi,tu kato tuk guru pas asatu masa dulu saing ambo ghoyat.

    BalasPadam
  3. Ahli politik memang lidah bercabang.. hari ni ckp lain esok ckp lain..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping