Isnin, Jun 06, 2016

Memang dasar tak sedar diri sungguh Si Saifuddin Abdullah a.k.a Pudin Poltik Baru ni rupanya. Dah kalah dalam Pilihan Raya mewakili UMNO pun dia masih nak meroyan tak tentu arah.

Dia tak sedar ke yang dia tu tak berapa nak diterima oleh ahli UMNO dan rakyat sendiri. Bertanding PRU pun KALAH, bertanding jawatan dalam UMNO pun KALAH. Tu pun dia buat tak sedar jugak ke?

Dah keluar dari UMNO, ingatkan nak jugak la dia sedar diri. Rupanya, makin bertambah buruk dan haramjadah perangai Si Pudin Politik Baru ni. Habis semua orang dia nak kritik tak tentu arah.

Jadi, tak heran la bila Si Pudin tu kena kutuk dengan orang yang pernah menewaskan dia sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu dek kerana perangai Haramjadah yang ditonjolkannya.

PAS menyifatkan Ketua Setiausaha Sekretariat Pakatan Haprak tu tak layak nak menilai perjuangan parti Islam itu. Katanya, Pas telah pun menentang Umno sekian lama, ketika Saifuddin masih mempertahankan parti kerajaan itu lagi.
“Datuk Saifuddin Abdullah bukan orangnya… yang layak untuk menilai bagaimana cara Pas berjuang. Semasa beliau hangit mempertahankan Umno dan BN, Pas sudah pun menentang Umno dan BN, malah saya menentangnya sewaktu beliau masa itu tegar dengan ideologi Umnonya,” katanya kepada pemberita.
Sebelum ini, Si Pudin tu dilaporkan berkata, dek kerana pendirian Pas yang menjadi penasihat kepada UMNO dan kenyataan pimpinannya yang semakin menjauhkan diri daripada PKR.

Nasrudin yang juga Ahli Parlimen Temerloh juga membangkitkan persoalan berhubung tindakan Si Pudin dengan berkata, "baru sehari dua beliau terbuang dari Umno, beliau nak menilai dan meletak markah pada perjuangan Pas?"

Secara tak lansung, kutukan dan kritikan yang diberikan oleh Si Nasa Tantawi tu membuktikan bahawa puak PKR ni dah tak menghormati PAS sebagai rakan sekutu mereka dalam Politik. Makin hari, makin terserlah Pengkhianatan yang dilakukannya!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping