Isnin, Jun 13, 2016

Adakah DAPigs menjadikan PAS sebagai Musuh Utama mereka hanya semata - mata kerana parti itu nak melaksanakan Hukum Hudud? Itu persoalan utama yang perlu dijawab oleh DAPigs.

Malah mereka yang turut menjadikan Hukum Hudud itu sebagai bahan modal Politik Murahan juga perlu menjelaskan perkara tersebut agar rakyat semua tau pendirian sebenar mereka.

Pada dasarnya, agenda utama DAPigs adalah untuk merampas kuasa dan memberi laluan kepada puak Ultra Chauvanist berkuasa. Maka permusuhan DAPigs dengan PAS bukan sebab Hudud sahaja.

Namun disebabkan PAS pada ketika ini dilihat seolah - olah mengakui bahawa perlaksanaan Hukum Hudud tidak sesuai dijalankan di Negara pelbagai kaum seperti di Malaysia, maka mereka ubah.

Atas sebab itu, pembentangan Rang Undang - Undang Syariah yang dibuat oleh Hadi Awang sebelum ini hanya sekadar untuk memberi kuasa kepada Mahkamah Syariah di Kelantan.

Tapi, disebabkan DAPigs mahu menyemai rasa kebencian dikalangan kaum Bukan Islam di Malaysia terhadap PAS, maka mereka menyebarkan dakyah pembohongan mengenai RUU itu.

Hakikatnya, usaha DAPigs tu adalah satu langkah untuk membuat masyarakat Bukan Islam di Malaysia semakin membenci kepada orang Melayu terutama dari kalangan PAS dan UMNO.

Itu agenda utama DAPigs sejak dari dulu dan kini ianya menjadi punca kenapa mereka menjadikan bekas rakan sekutu mereka itu sebagai Musuh Utama yang perlu dihapuskan terlebih dahulu.

Maka sebab itu dalam kempen Pilihan Raya Kecil Parlimen Kuala Kangsar dan Sungai Besar kali ini, DAPigs menyebar dakyah pembohongan kononnya PAS nak bersatu dengan UMNO sebab Hudud.

Walhal, niat asal puak DAPigs ni adalah untuk membuatkan masyarakat Bukan Islam memandang serong terhadap umat Islam yang mendominasi parti PAS serta UMNO secara habis - habisan.

Tapi, yang buat kita berasa pelik, ada pulak 'KHADAM' dari kalangan orang Melayu Islam tu sendiri yang sanggup bersekongkol menyebarkan dakyah pembohongan DAPigs itu diatas pentas ceramah.

Maka kesimpulannya, kalau nak dikata kita yang nak mempertahankan Islam ni sebagai 'Pemakan Dedak', agak - agak la. Pokok pangkalnya, dakyah pembohongan DAPigs itu adalah untuk membuatkan orang Melayu MEREMPAT dibumi sendiri!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. Ingat PAN Ingat DAP
    INGAT DAP INGAT JAHILIYAH MUSHRIKIN
    INGAT PEMIMPIN DAP INGAT ABU LAHAB



    Yg Lain adalah PAN khadam DAP Tuan

    BalasPadam


  2. Mat Sabu sedia masuk DAP jika PAN kalah PRK Sungai Besar

    Berita

    Pengerusi pan atau lebih dikenali sebagai mat sabu telah melakukan satu peringatan penting kepada ahli dan penyokong pan, ahli dan penyokong pan diingatkan oleh mat sabu bahawa dia akan masuk dap jika pan kalah teruk,


    jika pan kalah teruk bermakna nama dan maruah mat sabu akan tercalar kerana sudah banyak tercakap lebih meter, terlebih auta, terlebih bohong dan terlebih fitnah. mat sabu dikatakan sudah mengugut jentera party pan disungai besar dan kuala kangsar kerana culaan terakhir dibuat pan tidak akan mendapat undii lebih dari 100 saja. cina sungai besar tidak mahu mengundi calon HANTU RAYA pan yang mana akan ada disungai besar 2 bulan sekali itupun kalau dia rasa seronok dan jika tak seronok dia tak akan pulang ke sungai besar. walaun walaun pan sudah bekerja habis habisan sampai solat terawih pun diwisma dap dan ceramah pan di kuala kangsar dianjurkan sebelum solat isyak lagi. pan membenarkan pemimpin kafir dap berceramah mengganggu orang ISLAM SEDANG KHUSYUK BERIBAT DI BULAN KEBERKATAN. |



    mat sabu mahu dipertingkatkan lagi usaha usaha terakhir kerana mat sabu sudah tak tahan dengan dedak dap yang semakin berulat diberikannya untuk makan. mat sabu biasa makan dihotel mewah memperhebatkan kempen tapi malangnya semakin rendah undi yang mereka dapat. kuala kangsar membuktikan walaupun calon nuklear di hantar namun otak pemikiran calon pan setaraf dengan budak tadika yang tidak reti menulis dan membaca. walaupun lim kit siang berdoa selamat namun sokongan semakin merundum.

    hujah hujah bahalol calon pan dapat dilihat disungai besar dan calon tangkap muat demi menggantikan mat sabu dan nizar. mat sabu sudah nampak kubur didepan jika pan kalah teruk. jalan terbaik adalah mat sabu MASUK DAP.

    Jika masuk dap bermakna mat sabu akan diberikan kerusi CINA yang selamat untuk ditandingi namun tiada kawasan yang selamat untuk mat sabu yang sentiasa kalah walaupun seekor beruk di pilih menjadi calon

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping