Rabu, Jun 29, 2016

Heh! Memang bengong betul Si Mahfuz Bean ni. Orang lain yang lepaskan jawatan, tapi dia pulak yang panas punggung sampai tahap tak senang duduk dia dibuatnya. Meroyan tak tentu arah.

Padahal yang melepaskan jawatan, yang mintak supaya tidak disambung menjadi Menteri takde kaitan pun dengan dia. Nak kata dia wakil rakyat kawasan Si Mahfuz Bean tu pun tidak.

Nak kata dia dari parti yang sama dengan Datuk Seri Husni Hanadzlah tu pun tidak juga. Tapi, kenapa dia pulak sibuk tak tentu arah mendesak agar Bekas Menteri Kewangan tu berikan penjelasan?

Hari ini, Si Mahfuz Bean tu mintak supaya Datuk Husni memberanikan diri untuk memberi penjelasan mengenai sebab sebenar dia melepaskan jawatan yang disandangnya pada ketika ini.

Alasan Si Mahfuz Bean, Datuk Seri Husni perlu bercakap benar dalam hal ini demi Negara dan rakyat berdasarkan kepada kesimpulan yang dia buat menggunakan Kepala Lutut dia sendiri.
“Kedudukan mereka (Husni dan Datuk Abdul Wahid selaku Menteri di JPM yang menguruskan EPU) dalam kabinet mempunyai banyak pengetahuan yang tersembunyi berkaitan perkara penting yang membabitkan Najib dalam skandal besar negara sehingga mereka tidak lagi bersedia bersekongkol dengan kejahatan Najib.
“Perletakan jawatan Husni menimbul dan meninggalkan seribu satu persoalan.Yang pasti bagi saya ini adalah protes senyap dan undi tidak percaya terhadap Najib,” katanya dalam satu kenyataan.
Dari kenyataan itu sahaja, kita dapat melihat bahawa Si Mahfuz Bean tu buat kesimpulan berdasarkan kepada spekulasi dia sendiri. Bukannya dia bercakap berdasarkan kepada bukti yang sah.

Dalam erti kata lainnya, apa yang cuba dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu hanya satu langkah untuk menimbulkan persepsi buruk dikalangan rakyat terhadap pilihan Datuk Seri Husni.

Tapi, benda seperti tu bukannya baru bagi Si Mahfuz Bean ni. Memang sejak sekian lamanya puak Pakatan Haprak tu suka buat dakwaan dan menimbulkan persepsi sedemikian untuk memburukkan orang lain. Dah memang itu je kerja yang Si Mahfuz Bean tu tau buat!!!
Categories: ,

5 ulasan:

  1. Siapa kamu mr bean..kalau setakat SRP..jgn ckp banyak..shame on you..hujah dangkal kamu tu elok campak dlm longkang saje..

    BalasPadam
  2. Takda siapa meroyan, BERTEPUK TANGAN GELI HATI TU ADALAH.....hahahaha
    PADAN MUKA! PADAN MUKA! PADAN MUKA!
    Terbukti kerjaya penjilat ibarat telor diujung tanduk.
    Bila-bila masa boleh dituakr,diganti dan diketepikan.
    HAHAHAHAHAHA.

    BalasPadam
  3. Betul apa yg dia cakap...Husni dah tak sanggup hidup dalam hipokrasi politik Najib

    BalasPadam
  4. Cik minah tonggek..kamu tidur sebantar dgn dia ke yg kamu tahu isi hati dia..penat puasa..Ingat taatkan pemimpin itu IBADAH..BRIM kamu sapu bersih..yet kamu kata pemimpin tu kejam..MUNAFIK...
    ALLAH LAKNATI KAUM jenis kamu ni..

    BalasPadam
  5. Husni jadi menteri 7 tahun, sesudah tahu benda korup dia tak tahan takut berdosa maka dia berhenti. Banyak rahsia yg boleh disyerkan untuk pembangkang. Dia orang bagus. 7 tahun jadi menteri. 7 tahun. Ulang lagi, 7 tahun...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping