Selasa, Jun 28, 2016

Hek eleh!!! Sempat lagi dia nak main wayang walaupun pada ketika ini dia sedang menghadapi tuduhan memeras ugut dan mengugut orang lain? Hebat betul 'Kawan Baik' Si Rafizi ni rupanya.

Jika dilihat dari satu sudut, memang layak sangat la dia berkawan dengan Si Rafizi tu sebab kebolehan berlakon yang dipaparkannya. Lagi pun, mereka yang jadi ahli PKR ni kena pandai berlakon.

Kalau sebelum ini, 'Kawan Baik' Si Rafizi ni telah ditahan oleh pihak Polis ketika sedang menge-pau mangsa yang didakwa terlibat dalam kegiatan maksiat, perjudian dan kongsi gelap.

Walaupun selama hari ini, 'Kawan Baik' Si Rafizi ni sering kali muncul dalam media Pro Pakatan melalui watak 'Suci' mendedahan yang KONONnya ada anggota Polis terlibat dengan aktiviti haram.

Tapi akhirnya, dia sendiri yang kena tangkap dengan Polis ketika cuba nak memeras ugut mereka yang dikatakan terlibat secara lansung dalam kegiatan yang kononnya dia cuba nak basmi tu.

Terbaru, 'Kawan Baik' Si Rafizi ni katanya sedang menjalani rawatan selama dia ditahan oleh pihak Polis kerana mengadu mengalami 'sakit dada ringan' dan 'sakit teruk' ditangan kanan.
“Reman lima hari itu sepatutnya tamat hari ini dan kami jangka dia sama ada didakwa atau dibebaskan. Bagaimanapun, pegawai penyiasat (yang ditugas mengendalikan kes itu) tidak dapat dihubungi apabila peguam kami cuba menghubungi beliau beberapa kali bagi mendapatkan perkembangan terkini,” kata abangnya kepada FMT.
Yang sebetulnya, 'Kawan Baik' Si Rafizi ni bukannya 'Sakit Dada' atau pun 'Sakit Teruk' pada tangan kanan dia. Tapi sebenarnya, dia turut mengalami 'Sakit Otak' yang agak kritikal juga.

'Kawan Baik' Si Rafizi tu telah ditahan Rabu lalu susulan aduan seorang pemilik perniagaan perjudian haram yang mendakwa telah diugut dengan wang “perlindungan” sebanyak RM25,000.

Dalam laporan media semalam, 'Kawan Baik' Si Rafizi tu bakal menghadapi pertuduhan baru apabila semakin ramai pihak yang tampil membuat laporan kepada Polis. Dalam erti kata lainnya, makin ramai yang buat laporan, makin 'Sakit Otak' la dia dibuatnya!!!
Categories:

6 ulasan:

  1. Geng pondan...anak2 didik Raja Liwat.

    BalasPadam
  2. Adakah ini kerana sakit dada sebab nak tumbuh buah dada.

    Almaklum kawan dengan YB PANDAN (Baca Pondan)

    Heiiiiiii aku baru perasan YB PANDAN titlenya tak lengakp sepatutnya PANDANDAPIGS (Bacanya PAN dan DAPIGS).

    Kalau Rafiziz pakai nama PANDANDAPIGS, yg paling gembira adalah AyatoDAPIGS Mat Selfie yakni Khadam Boss PAN.

    Yg paling sedih adalah DAPIGS, sebab khadam2 mereka banhlul2 belaka.


    Jangan sedih wahai Walaun PAN Khadam yg menghambakan diri kepada KM (Ketua Musyriqin) Penang. Esok lusa Ketua Musyriqinn akan masukkan dedak dlm akaun. Raya dah dekatkan ?????????????????????

    BalasPadam
  3. Itu la jenis manusia yg bila geleng kepala bermaksud "ya", bila mengangguk bermaksud "tidak".

    BalasPadam
  4. Tengok le siapa mentor depa..auta kare je tu..sumbat saja dlm lokap 1 cel dgn mento dia...baru hilang sakit dada dia.

    BalasPadam
  5. pejuang keadilan utk rkyat la kononnn..

    BalasPadam
  6. Siapa bagi title dato' kat dia?. Murahnya bintang2 yg bertaburan di langit Malaysia. Mcm murahnya ic biru kpd pendatang. Sampai bila kemusnahan ini akan berakhir?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping