Rabu, Jun 22, 2016

Haduhai!!! Tak sudah - sudah lagi ke Si Khalid Ibrahim ni nak memalukan Si Rafizi yang sebelum ini telah menabur fitnah terhadap dirinya sewaktu perlaksanaan agenda Langkah Kajang yang lalu?

Demi kerana nak merealisasikan agenda tersebut, Si Rafizi tu katanya telah mengatur pelbagai spekulasi untuk menjahanamkan kredibiliti serta imej Khalid Ibrahim selaku Menteri Besar.

Ianya termasuk isu berkaitan dengan salah tadbir serta membangkitkan beberapa projek yang dilakukan sewaktu Khalid Ibrahim memegang jawatan Menteri Besar Selangor sebelum ini.

Dakwaan dan spekulasi yang direncanakan oleh Si Rafizi itu kemudiannya menjadi senjata utama kepada pemimpin PKR yang berkempen untuk menggulingkan Khalid Ibrahim dari jawatannya.

Malangnya, sehingga ke hari ini, Si Rafizi tu masih enggan meminta maaf secara terbuka kepada Khalid Ibrahim kerana telah menyebabkan imej serta integritinya sebagai pemimpin tercalar.

Mungkin Si Rafizi tu malu nak mintak maaf. Mungkin juga Si Rafizi tu ingat Khalid Ibrahim tidak akan memaafkan dia diatas tindakan keji dan jijik yang telah diperlakukannya sebelum ini.

Namun hakikatnya, Si Khalid Ibrahim ni sangat pemaaf orangnya. Dia memang cukup mudah untuk memaafkan orang yang telah memburuk - burukkan maruah dirinya selama hari ini.

Jika sebelum ini, Si Khalid Ibrahim tu telah memaafkan Bekas Setiausaha Agung PKR, Saifuddin Nasuition kerana telah menyebarkan fitnah keji terhadap dirinya secara terang - terangan.

Kali ini, Si Khalid Ibrahim memaafkan pula pihak The Malaysian Insider yang dah melingkup tu diatas penyebaran fitnah yang dilakukan oleh laman portal tersebut sebelum ini.
SHAH ALAM: Bekas Menteri Besar Selangor, Tan Sri Khalid Ibrahim menyelesaikan saman fitnahnya terhadap The Malaysian Insider (TMI), selepas dua editor kanan portal itu mebuat permohonan maaf kepada beliau.
Dalam catatan di laman Facebook, Khalid berkata permohonan maaf itu sudah memadai untuk menebus maruahnya, dan dengan itu beliau memilih untuk tidak memanjangkan perkara itu.
Nah! Hakiktanya, orang lain sedia berlapang dada memaafkan tindakan keji dan jijik yang dilakukan oleh puak Pakatan Haprak tu selama hari ini. Tapi, jangan ingat dengan kemaafan itu rakyat mudah melupakan perangai Haramjadah yang ditonjolkan mereka!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. politik haprak tak akn brtahan lama...rkyat dah mula sedar siapa fizi dn yg sewaktu dgnnya.

    BalasPadam
  2. Aku dah lama sedar perangai taik puak2 pkr ni.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping