Khamis, Julai 14, 2016

Heh! Kalau tak menipu dan mengelirukan rakyat memang tak sah puak - puak DAPigs ni. Bila depan orang ramai, pandai diorang berlakon nak tunjuk yang diorang ni 'Alim' dan 'Suci'.

Tapi dibelakang, lain pulak yang diorang buat. Sama la dengan apa yang diorang lakukan dalam kes yang melibatkan Pengerusi DAPigs Perak sebelum ini. Dia nak tunjuk yang dia 'Baik' kononnya.

Maka sebab itu dia keluarkan kenyataan Retorik kononnya dia sedia memaafkan Pemuda UMNO yang datang beramai - ramai buat 'Kunjung Hormat' didepan pejabat DAPigs sebelum ini.

Tindakan Si Pengerusi DAPigs Perak tu memberikan gambaran seolah - olah dia nak nak tunjuk yang dia ni 'Besar Hati' dan 'Terbuka' dengan apa yang dilakukan oleh Pemuda UMNO tu.
Kononnya dia nak tunjuk la yang dia 'A Better Man' daripada Pemuda UMNO dan sudi memaafkan perbuatan mereka. Padahal, takde sapa pun yang mintak kemaafan dari dia sebenarnya.

Sebaliknya, Pemuda UMNO tu yang menuntut Si Pengerusi DAPigs Perak tu memohon maaf kepada umat Islam di Malaysia ni kerana tindakan biadap yang telah dilakukan sebelum ini.

Walaubagaimana pun, sifat 'Alim' Si Pengerusi DAPigs Perak tu hanya sekadar lakonan semata - mata. Sebab dalam masa yang sama, DAPigs buat jugak laporan kepada pihak Polis.

Itu menunjukkan yang DAPigs ni berlakon je baik. Bila didepan, dia kata yang dia maafkan tindakan Pemuda UMNO tu. Tapi dibelakang, dia buat juga laporan Polis supaya Polis ambik tindakan. Itu menunjukkan betapa Hipokritnya perangai Haramjadah puak DAPigs ni!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Akhirnya PDRM ambil tindakkan terhadap Pemuda UMNO dan kes siCina ni senyap je. Kau tengoklah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Dah agak dah..kalau kita buat cepat sungguh depa dakwa..dgn khinzir tu..mengecut..common pdrm..takkan takut kut..

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping