Selasa, Julai 26, 2016

Apa ke benda yang payah sangat orang nak terima kenyataan bahawa puak DAPigs tu memang terdiri dari golongan Kafir Harbi? Tujuan diorang adalah untuk menyesatkan umat Islam.

Takkan itu pun payah sangat nak diterima oleh rakyat di Malaysia ni sehingga ada yang menganggap label yang diberikan sebelum ini keterlaluan? Bukti dah jelas ada depan mata kita.

Sejarah pun pernah membuktikan perkara yang sama. Asal kedatangan penjajah ke Tanah Melayu ni dulu pun sekadar tunjuk baik demi untuk menjadikan umat Islam tu sebagai hamba mereka.

Maka kaedah sama juga turut digunakan oleh DAPigs. Diorang tunjuk yang diorang 'Mesra', 'Prihatin' dan 'Ambil Berat' pasal Masjid dan surau. Tapi itu semua hanya 'Wayang Opera' semata - mata.

Tengok keadaan yang berlaku di Pulau Pinang hari ini pun cukup la. Secara subversif puak DAPigs ni hantar risalah yang sarat dengan doktrin Liberalisme ke Masjid - Masjid dan Surau.

Selain penuh dengan agenda Politik DAPigs, risalah yang disebarkan itu juga menyeru umat Islam mengamalkan agama mengikut fahaman Liberal yang jelas bertentangan dengan syariat Islam.
“Sepatutnya sebagai akhbar rasmi, ia menyiarkan aktiviti kerajaan. Sebaliknya menyiarkan artikel bercanggah Islam dan mempromosikan Islam Liberal dan seumpamanya, terutama memuatkan tulisan dari Penang Institute.
“Jabatan Mufti perlu melihat serius perkara ini yang menimbulkan prejudis terhadap Islam. Tambahan pula akhbar ini disebar edar ke seluruh masjid-masjid dalam negeri ini.
“Sedangkan di masjid kita mengajar perkara yang membatalkan akidah, yang rosakkan Islam. Ini tidak wajar, ini macam hina Islam. Artikel-artikel dari Penang Institute ini kita lihat tidak sensitif pada umat Islam.
“Kalau tulis di akhbar Roket (milik DAP) lainlah, ini akhbar rasmi. Belanja duit rakyat tapi salah guna untuk doktrin DAP dan pemikiran bercanggah Islam,” kata Pesuruhjaya PAS pada sidang media sempena Rumah Terbuka Aidilfitri PAS Negeri Pulau Pinang di Pejabat PAS Negeri, Pongsu Seribu.
Nah! Itu yang dikatakan sebagai 'Penjajahan Minda'. Sebar risalah yang bertujuan untuk memesongkan akidah umat Islam. Tapi malangnya, masih ramai lagi umat Islam yang sokong puak Kafir Harbi ni. Malah, ada yang sanggup jadi Barua Ternakan DAPigs!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping