Khamis, Julai 21, 2016

Heh! Nampak gaya, memang cukup hebat Si Tokong DAPigs ni sampai dia mampu untuk membuat pemimpin PKR seperti Si Menteri Besar Selangor tu sendiri sujud pada hujung kaki dia.

Seperti yang dilaporkan hari ini, beberapa orang pemimpin PKR telah pergi mengadap Guan Eng di Pulau Pinang bagi membincangkan mengenai Pilihan Raya mengejut yang dicadangkan.

Perjumpaan yang turut disertai oleh Nurul Izzah itu berlansung di bangunan Komtar, sebaik sahaja selepas Rejim DAPigs Guan Eng mengadakan mesyuarat khas Exco Pulau Pinang hari ini.
Walaubagaimana pun, kedua - dua pihak, sama ada PKR mahupun Si Tokong DAPigs tu mengelak untuk menjawab soalan berkaitan dengan Pilihan Raya mengejut itu dalam sidang media.

Tapi, apa yang herannya, kenapa Si Guan Eng tu sendiri tak pergi ke mesyuarat Biro Politik PKR yang diadakan malam semalam? Padahal, Si Tokong DAPigs tu ada di Kuala Lumpur pada ketika itu.

Baka kata blogger CucuTokSelampit, kira hebat jugak la Si Tokong DAPigs ni sampai dia boleh paksa Si Menteri Besar Selangor tu untuk datang mengadap dia di Pulau Pinang. Itu menunjukkan yang Si Tokong DAPigs ni memang 'Abang Besar' dalam Pakatan!!!
Categories: ,

4 ulasan:

  1. Apa nak heran, arwah tok guru boleh sujud tokong inikan pula jus hama pon tak katam.

    BalasPadam
  2. PKR terhutang budi dengan Tok Kong DAP - (1) Langkah Kajang yang jadi kejang kerana Nuar masuk jail kerana jenaya meliwat (2) PKR kekal dalam jawat MB walaupun yang layak dan di istana prefer adalah calon PAS.
    So berair bontot Jijah nak balas budi juga kerana Jijah menang kerusi Dun Kajang dan Parlimen atas undi dan sokongan DAP.
    Mampus lah PKR kena jentik buak pelir....

    BalasPadam
  3. Kerjasama Yang cukup bagus hingga musuh jadi cemburu

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping