Selasa, Julai 26, 2016

Heh! Terjerat dengan Politik Longkang yang dijaja sebelum ini demi untuk meraih Simpati Murahan bagi dirinya secara peribadi membuatkan Si Guan Eng ni bertambah menggelabah.

Jika sebelum ini, Si Guan Eng tu sibuk menjaja cerita kononnya Rejim DAPigs Pulau Pinang tu berhasrat nak membubarkan Dewan Undangan Negeri bagi menyelamatkan bontotnya sendiri.

Tapi apabila didesak oleh pelbagai pihak supaya DAPigs membubarkan DUN dalam masa terdekat, Si Guan Eng tu mula menggelupor biawak mencari alasan untuk menyelamatkan dirinya sendiri.

Maka terpaksa la Si Guan Eng tu memulangkan buah keras kepada PKR dan parti Ternakan DAPigs, PAN untuk turut bersama - sama memikul kemaluan yang telah didedahkan selama hari ini.

Apabila ditanya kenapa DAPigs masih tidak membubarkan DUN bagi mengadakan Pilihan Raya mengejut seperti yang didakwa sebelum ini, Si Guan Eng tu mula menyalahkan PKR dan PAN.

Alasan yang diberikan oleh Ketua Menteri Pulau Pinang, pihaknya masih lagi menunggu respon dan keputusan dari rakan sekutu mereka, PKR dan juga parti KUALI pimpinan Si Mat Sabu tu.

Selain itu, Si Guan Eng tu juga turut memberikan alasan kononnya perkara itu wajar dilakukan bagi membuktikan bahawa wujud kesepakatan dikalangan mereka dalam Pakatan.

IRONIKnya, yang nak diselamatkan ialah Punggong Si Guan Eng tu sendiri. Kenapa pulak dia nak heret PKR dan PAN supaya turut serta memikul kemaluan yang ditanggungnya pada ketika ini?

Tidakkah ianya satu perkara yang sangat memalukan apabila PKR dan PAN dipaksa untuk menjadi Penjaga Bontot kepada Si Guan Eng tu hanya kerana dia terlibat dengan kes rasuah?

Jika dilihat dari satu sudut, tindakan yang dilakukan oleh Si Guan Eng tu membuktikan bahawa dia tidak mahu bertanggungjawab terhadap apa yang telah dilakukan secara berseorangan. Kiranya kalau nak masuk dalam Lobang Taik, PKR dan PAN pun kena ikut sama!!!
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. Pkr dan Pan tak payah masuk lubang Taik krn parti ini sendiri pun dah parti Taik. SHANON KATA SHIT

    BalasPadam
  2. Dog & Pig, PKR dan PAN semua sama saja.... parti shit.

    BalasPadam
  3. Ketua pan tukang angguk apa yg abg besar cakap je...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping