Selasa, Julai 12, 2016

Heh! Nampak sangat kenyataan yang dibuat oleh pemimpin DAPigs ni memberikan gambaran yang diorang sedang berada dalam keadaan tertekan ekoran pendakwaan yang dibuat terhadap Guan Eng.

Kalau semalam, DAPigs dah mula menggelupor menyusun gerak langkah untuk mengadakan Pilihan Raya awal bagi mendapatkan kembali sokongan daripada rakyat kepada parti itu.

Apa yang jelas, cadangan untuk mengadakan Pilihan Raya awal itu membuktikan bahawa Rejim DAPigs di Pulau Pinang tu sedang berada dalam keadaan kucar kacir dan tidak menentu arah.

Maka sebab itu diorang mula menggeupor mengatur rancangan untuk mengadakan Pilihan Raya tersebut bagi menentukan sejauh mana penerimaan rakyat terhadap DAPigs di Pulau Pinang.

Tapi lain pulak kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Publisiti DAPigs ni yang memberikan gambaran kononnya rakyat masih lagi yakin dengan kepimpinan Rejim DAPigs di Pulau Pinang.

Alasan yang diberikan, rakyat masih lagi percaya dengan 'Ketelusan' DAPigs walaupun Si Guan Eng tu kini berhadapan dengan pertuduhan rasuah dan sedang didakwa dimahkamah.
“Mereka yang menderma yakin terhadap DAP kerana mereka menderma kepada DAP selama ini dan kebimbangan berhubung cara kita menggunakan sumbangan itu tidak dibangkitkan penderma. Mereka tahu DAP menggunakan hasil sumbangan itu untuk tujuan politik,” katanya.
Dari satu sudut, alasan yang diberikan itu seolah - olah nak menutup kemaluan DAPigs dan memberikan gambaran bahawa masih ramai lagi rakyat yang memberikan sokongan kepada parti itu.

Kalau benar DAPigs anggap parti itu masih mendapat sokongan rakyat, kenapa pulak diorang menggelupor sampai tahap nak buat Pilihan Raya lebih awal daripada Pilihan Raya Umum?

Tidakkah tindakan itu membuktikan bahawa DAPigs berada dalam keadaan terdesak ekoran pendakwaan yang dibuat terhadap Ketua Menteri Pulau Pinang itu oleh pihak SPRM?

Apa yang jelas, alasan yang diberikan oleh Setiausaha Publisiti DAPigs ni membayangkan bahawa parti itu berada dalam keadaan terdesak dan mula bercelaru dikalangan mereka sendiri. Maka sebab itu lah sesama diorang pun dah mula keluarkan kenyataan yang mengelirukan!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. kalut ribut nak tutup kelemahan sendiri.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping