Isnin, Julai 11, 2016

Heh! Memang satu tindakan yang tipikal diberikan oleh Pengerusi DAPigs Perak ni. Bila isu dah menjadi semakin hangat diperkatakan, mula la dia menjaja alasan yang bertaraf Longkang.

Ternyata Pengerusi DAPigs Perak ni mengharapkan rakyat dapat menerima alasan yang diberikan. Dia ingat rakyat di Malaysia ni sebodoh itu untuk ditipu dan dikencing dengan alasan sedemikian.

Jika sebelum ini, Si Nga Kor Meng tu menafikan dakwaan kononnya dia telah menyebarkan karikatur menghina amalan budaya orang Melayu di Malaysia menyambut Hari Raya Aidilfitri.

Penghinaan yang dilontarkan oleh Pengerusi DAPigs Perak itu jelas telah membangkitkan kemarahan pelbagai pihak secara terbuka, terutama dikalangan masyarakat Melayu di Malaysia.

Dek kerana pelbagai kecaman dan kritikan diberikan oleh masyarakat, Pengerusi DAPigs Perak itu tampil membuat dakwaan kononnya karikatur itu sengaja disebarkan oleh Cybertrooper UMNO.

Padahal, poster karikatur itu sebelum ini telah disiarkan melalui laman Fanpage milik Si Nga Kor Meng itu sendiri yang kemudiannya turut dikongsi ke laman Facebook peribadi miliknya. 

Menyedari pembohongan yang dilakukan sebelum ini KANTOI, Pengerusi DAPigs Perak itu sekali lagi tampil membuat dakwaan KONONnya laman Fanpage dia telah digodam oleh oleh pihak tertentu.

Dan yang lebih menyedihkan ialah apabila Pengerusi DAPigs Perak ini menuduh penyokongnya sendiri yang melakukan perkara tersebut tanpa membuat sebarang rujukan kepada dirinya.
"Saya bukannya admin, para penyokong saya yang menguruskannya. Secara asas, mereka akan memuatnaikkan tanpa bertanya saya bagi melaksanakan reformasi politik".
Begitu la mudahnya pemimpin DAPigs ni memperlekehkan mentaliti rakyat Malaysia dengan pembohongan sedemikian rupa. Itu juga merupakan satu penghinaan terhadap rakyat Malaysia.
Kalau kita tengok pendedahan yang dibuat melalui laman portal Merosakkini yang Pro Yahudi tu pun kita boleh nampak pembohongan yang cuba dilakukannya oleh mereka. Kalau Macai Pakatan Haprak tu boleh la diorang nak kencing sesuka hati!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Bloody bustard punya babi...somebody please do something to this pig..teach him a lesson

    BalasPadam
  2. First Class politician... lie... lies and more lies... and many Malaysian believe him... especially those Chinese and Malays with communist blood in their veins... chase them out of Malaysia... we cannot afford these ungrateful lot to create chaos in our country...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping