Ahad, Julai 24, 2016

Demi 'Selena', Si Teresa Kok ni sanggup bertindak BIADAP dan menghina PAS yang mahu mencegah kemungkaran di Selangor dengan mengkritik solat hajat yang dianjurkan sebelum ini.

Timbalan Ketua Penerangan PAS Selangor Roslan Mohd Shahir hairan dengan cara berpolitik Naib Pengerusi DAP Kebangsaan, Teresa Kok yang sanggup mempertikaikan amalan solat hajat umat Islam.

Roslan berkata kecuali Teresa Kok, tidak ada mana-mana pemimpin politik pembangkang, termasuk Chin Peng, Setiausaha Agung Parti Komunis Malaya yang berani mempertikaikan amalan umat Islam itu.
“Tidak pernah seingat saya dalam sejarah politik Malaysia siapa pun berani kritik, pertikai apalagi persenda usaha umat Islam mengadu kepada TuhanNya melalui solat hajat.
“Hatta mendiang Chin Peng yang tiada Tuhan dan merupakan musuh nombor satu negara itu pun tidak pernah perlekeh solat hajat ini. Ahli Parlinen Seputeh dari DAP tergamak pertikai dan persenda.
“Padan-padanlah dalam ghairah mahu mengkritik jangan sampai amalan umat Islam pun mahu dipolitikkan ini biadap namanya.
“Tiada adab dan hormat langsung pada analan agama majoriti rakyat Malaysia. Ahli politik apakah Teresa Kok ini?,” soalnya dalam Facebook.
Beliau berkata demikian sebagai mengulas kenyataan Teresa Kok yang memperlekehkan arahan Exco PAS Selangor berkenaan arahannya meminta agar semua masjid di seluruh negeri mengadakan solat hajat agar konsert Selena Gomez dibatalkan daripada dianjurkan di negeri itu.

Dalam pasa itu, Roslan juga turut mengingatkan agar Ahli Parlimen Seputeh itu berhati - hati dengan kenyataan yang dikeluarkan supaya tidak melampaui batas dimasa akan datang.
“Jolok sarang tebuan maka bersedialah tanggung risikonya. Jangan nanti terbit dengan pelbagai alasan tak bermaksud begitu begini. Berani biadap beranilah tanggung risikonya.
“Ini bukan kali pertama beliau persendakan Islam dan penganutnya. Umat Islam wajar bangkit dan tolak ahli politik seumpama ini. Peliharalah maruah agama dan aqidah kita,”kata Roslan lagi.
Pokok pangkalnya, penghinaan seumpama inilah yang membataskan hubungan diantara PAS dan DAPigs. Bagaimana mungkin mereka dapat mengadakan 'Genjatan Senjata' jika penghinaan seperti ini diteruskan dalam amalan Politik Longkang diorang!!!
Categories: , ,

8 ulasan:

  1. Bukan TEKOK ni saje yg berani hina Islam..kor meng..tony puaka semua sama..sbb apa mereka berani..kerana..MELAYU yg berugama Islam..membisu seribu bahasa..malah ada yg menyokong kafir harbi ni..ayuh melayu islam..bangun..jgn kerana terlalu taksubkan politik..sehingga kami menggadaikan ugama Islam..

    BalasPadam
  2. Pas bodohn .jangan lah counter attack isu itu. Start fresh attack on Christian stupidity on believing 3 in 1 god...baru betul2 war

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ko yg bodoh kata pas bodoh plak

      Padam
  3. Sepatutnya semua orang melayu Islam tolak DAPig, sebab dah jelas mereka ni sentiasa menentang dan memperlekehkan Islam... benarlah kata2 mufti Pahang, Dapig ni kafir harbi yang memang selamanya menentang Islam... apa hukumnya orang Islam yang sokong dan sanjung DAPig ni? sama-sama kita muhasabah diri...

    BalasPadam
  4. Apa kata PAN dan PKR (yang beragama Islam) mengenai hak orang Islam yang buat sholat hajat yang dipertikai oleh Teresa Cock.

    BalasPadam
  5. Tnya apa pendapat Tn Ibrahim

    BalasPadam
  6. Aarrkk rasa ler kalau pas solat hajat salina gomez konset tuhan allah tak terima punya, sebab apa tau azmin tkok ngah kok papadon lgn ahli pas sama arwah aka aji adi sudah kasi undi sama dappkr . Tkok hanayo pun sudah suruh ahli dap undi pas. Ahli pas mesti mati dulu kemudian hidup balik baru tuhan allah kasi makbol punya. Apa pendapat ustazah semut betul tak?

    BalasPadam
  7. Pan takkan berani tegur dap

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping