Rabu, Julai 27, 2016

Heh! Belum habis kes Rasuah Betina yang dibangkitkan sebelum ini, Si Rafizi ni katanya bakal tampil dengan satu lagi pendedahan terhadap korupsi Rejim Pakatan dibawah Azmin Ali.

Dengar katanya, Si Rafizi dan beberapa lagi rakannya yang lain bakal tampil dalam satu Forum Khas bagi mendedahkan isu tersebut dalam masa terdekat. Kain rentang forum tu pun dah naik.

Forum yang bakal diadakan di Dewan MPAJ sabtu ini nanti turut disertai oleh Pengarah Eksekutif C4 Centre dan Pengarah Eksekutif NOW membongkarkan skandal RM 400juta Azmin Ali.
Walaubagaimana pun, sehingga setakat ini, masih belum ada sebarang pengesahan dari mana - mana pihak yang berkaitan berhubung kewujudan Forum Tertutup yang bakal diadakan itu.

Namun, ramai dikalangan rakyat serta ahli PKR sendiri yang masih tertanya - tanya, apa dah jadi dengan kes 'Rasuah Betina' yang didedahkan oleh Si Rafizi tu terhadap Azmin sebelum ini?

Setakat mana kes itu sudah disiasat? Dan bagaimana dengan laporannya sehingga kini? Adakah sebarang tindakan yang akan diambil oleh pihak yang berkenaan? ATAU, ianya 'Ditutup' begitu sahaja?

Sekiranya ia ditutup, apa justifikasi yang diberikan oleh pihak yang berkenaan? Kenapa Si Rafizi tu tidak terus membuat pendedahan mengenai isu tersebut sedangkan dia yang menbangkitkannya?

Kalau dilihat dari paparan kiriman whatsapp diantara Si Rafizi tu dengan Si Tipah Koyak sebelum ini, bagai nak 'Perang Dunia Ketiga' dibuatnya. Tapi kemudian, hapah pun tarak!!! Takkan dengan Si Tipah Koyak pun Si Ahli Parlimen Pondan tu dah 'Kecut Buah Kerandut'!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. PANDAN muka. PKR berpecah gara2 DAPIGS

    BalasPadam
  2. 2 x 5.....5 x 2 = PKR/Dog&Pig/PAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping