Isnin, Julai 25, 2016

Heh! Memang tak padan kan Ketot betul Si Sam ni. Dah mengalahkan 'Kaduk Naik Junjung' pulak dah gayanya bila dia keluarkan kenyataan. Seolah - olah macam dia pulak Presiden PKR.

Kalau dibaca dengan betul kenyataan yang dibuat oleh Si Sam Ketot tu secara tidak lansung menunjukkan yang dia mengakui bahawa Si Ketua Penipu tu memang seorang Penipu Besar.

Umum mengetahui bahawa sebelum ini, Si Ketua Penipu tu telah mengeluarkan surat panjang lebar dari Sungai Buloh HQ, memberi amaran supaya berhati - hati dengan agenda Tun Mahathir.

Malah surat khusus yang ditujukan oleh Si Ketua Penipu tu kepada pemimpin PKR yang seolah - olah taksub dengan Bekas Perdana Menteri itu juga menyatakan perkara yang sama.

Antara lain, surat Si Ketua Penipu itu tetap menyatakan bahawa Tun Mahathir itu sarat dengan agenda peribadi dan gerakan yang diketuainya tidak bersifat Reformasi secara menyeluruh.

Jelas, keluhan dan kekecewaan Si Ketua Penipu tu yang digambarkan melalui surat panjang lebar yang dikirimkan dari Sungai Buloh HQ itu lansung tidak dipedulikan oleh pemimpin PKR.

Sebaliknya, mereka yang Taksub dan Ghairah seperti Si Sam Ketot tu lebih cenderung untuk mengambil kesempatan diatas kenyataan ringkas yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu baru - baru ini.

Kata Si Sam, 'Restu' yang diberikan oleh Si Ketua Penipu itu terhadap cadangan untuk mewujudkan Pakatan Baru dibawah pimpinan Tun Mahathir itu akan membawa 'Rahmat' yang besar.
"Saya fikir dari awal lagi Anwar sentiasa konsisten dengan agenda reformasi dan perubahan. Sebab itu saya beranggapan kenyataan terkini beliau tentunya dibuat dalam aspek mengangkat agenda reformasi itu kerana pada hemat dan pandangan beliau," katanya.
Jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Sam Ketot tu berbeza dengan apa yang disampaikan oleh Si Ketua Penipu tu sebelum ini, seolah - olah menggambarkan yang Si Ketua Penipu tu berbohong.

Apa yang pasti, kenyataan Si Sam Ketot tu hanya sekadar disifatkan sebagai 'Penyedap Telinga' mereka yang telah mengkhianati perjuangan keluarga Si Ketua Penipu tu selama ini.

Pokok pangkalnya, Si Sam Ketot tu perlu sedar bahawa dia tidak mempunyai sebarang kedudukan untuk membuat kenyataan bagi pihak PKR selagi Presiden parti itu sendiri tak bersuara.

Dan sehingga ke hari ini, Wan Azizah selaku Presiden parti itu sendiri pun lansung tak bukak mulut menyatakan pendirian terhadap cadangan yang dibuat oleh Tun Mahathir. Jadi, tak payah la Si Sam Ketot tu memandai - mandai nak tunjuk macam dia ada kuasa pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Dulu pnggil mahafiraun tpi skrg mcm nk jadikn maharaja plk dah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bukan maharaja tu... Atas lagi... Kalau boleh obama jd hamba dia dia buat anon oooi... Tahap kronik dah diorang ni hadoiii

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping