Rabu, Julai 27, 2016

PADAN MUKA!!! Itu je ayat yang layak kita tujukan kepada Si Tony Puaka ni. Baru sekarang dia nak lahirkan rasa kecewa kerana telah dikencing hidup - hidup oleh 'Rakan Politiknya'.

Jika selama hari ini, Si Tony Puaka tu tak sedar apa yang telah dilakukan oleh partinya terhadap PAS. Sekarang baru la Si Tony Puaka tu merasa azab apabila giliran dia pulak diperdayakan.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Tony Puaka melalui laman media sosialnya hari ini, dia jelas rasa kecewa dengan 'Rakan Politik' DAPigs yang meninggalkan mereka dalam keadaan 'Telanjang'.
"Kadang kala, anda tertanya-tanya jenis rakan yang anda miliki. Apabila mereka berada dalam krisis, anda menyokong mereka.
"Kemudian pada suatu ketika di mana kami akan menghargai sokongan mereka, mereka membocorkan segala-galanya kepada media terlebih dahulu, meninggalkan anda dalam keadaan telanjang sepenuhnya.
"Atau mengumumkan kepada seluruh dunia secara terbuka sebelum mereka berbincang dengan kami terlebih dahulu," kata Pua dalam satu kenyataan di laman Facebooknya pada petang Rabu.
Jika dilihat dari satu sudut, kekecewaan Pengerusi DAPigs Selangor itu seolah - olah ditujukan kepada PKR yang sebelum ini membuat keputusan untuk tidak bersetuju dengan cadangan DAPigs.

PKR melalui kenyataan Presiden parti itu semalam menolak cadangan DAPigs untuk mengadakan Pilihan Raya mengejut bagi DUN Pulau Pinang dengan alasan mereka 'Tidak Yakin'.

Namun, tindakan PKR itu jelas mengecewakan pemimpin DAPigs yang turut dilihat seolah - olah tidak mahu bersama - sama memikul tanggungjawab mempertahankan Bontot Si Guan Eng.

Tapi yang herannya, kenapa DAPigs beria - ia nak merayu PKR untuk turut serta bersetuju dengan cadangan yang telah mereka buat sebelum ini? Penting sangat ke keputusan yang dibuat oleh PKR tu?

Kenapa tidak DAPigs teruskan sahaja niat mereka untuk membubarkan DUN walaupun PKR memberikan alasan yang mereka kurang yakin dengan cadangan yang telah dibuat sebelum ini?

Sedangkan PKR pun boleh buat keputusan tanpa merujuk kepada DAPigs terlebih dahulu, kenapa DAPigs perlukan restu dari PKR? Kan nampak sangat DAPigs ni ada 'Udang Sebalik Batu'.

Selain cuba nak menonjolkan bahawa DAPigs ni lebih 'Maksum' dari PKR, parti itu juga mungkin sedang menguji sejauh mana kesediaan PKR untuk bersama - sama dengan mereka. Jika itu tujuan DAPigs, maka keputusannya PKR telah GAGAL sama sekali!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Oooooo berani kencing DAPIGS
    Nanti DAPIGS akan lepaskan anjing kurap dia kasi ngap sama PKR. Nama PAN diberi kpd anjing kurap belaan DAPIGS

    BalasPadam
  2. Lepas ni blh tengok ph bercakaran lebih hebat lgi...makin jauh la putrajaya...

    BalasPadam
  3. Putrajaya Selamat dlm tangan Melayu Islam..horey horey

    BalasPadam
  4. Tony pua lu jangan buang masa buang wang kasi makan lu punya anjing..ini pan ada penyakit gila babi oooo... lu jangan caya wan azizah, ini olang aji punya girl frean. Last mau cakap, mama sudah bagi signal sama papa kerjakan bontot guan eng lalam jail.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping