Rabu, Ogos 31, 2016

Syukur Alhamdulillah! Besar ertinya sambutan Hari Kemerdekaan tahun ini. Terutama sekali buat PAS yang selama ini telah dibelenggu oleh pemimpin Haprak seperti Si Husam ni.

Jika selama hari ini, Husam yang pernah menjawat jawatan sebagai Naib Presiden PAS tidak pernah membantu pun parti itu menjadi sebuah parti yang kukuh serta dipercayai rakyat.

Sebaliknya kehadiran Husam dalam kancah Politik PAS hanya memberi aib kepada parti itu secara tidak lansung apabila dia kerap kali mengumumkan 'Projek Gajah Putih'nya di Kelantan.

Akhirnya, disebabkan usaha Husam mencipta nama melalui taktik Politik Murahan seperti itu membuatkan dia mendapat nama jolokan dari kalangan rakyat sebagai pemimpin 'Batu Asas'.

Dengan tindakan yang diambil oleh Bekas Naib Presiden PAS itu semalam, bermakna Husam sudah mengurangkan sedikit dosanya. Paling tidak, kini dia tidak lagi menjadi seorang Pengkhianat.

Kalau tidak selama hari ini, Si Husam tu hanya berani menjadi 'Duri Dalam Daging' kepada PAS apabila dia acap kali menyerang kepimpinan PAS secara terbuka melalui media Pro Pakatan.

Ternyata, Husam bukan sahaja kecewa kerana dia hilang jawatan. Tapi dari tindakan yang dilakukan itu membuktikan bahawa Husam juga kecewa kerana kedegilan PAS mengikut telunjuk DAPigs.

Serangan Husam terhadap pimpinan parti bermula sebaik sahaja dia digugurkan dari jawatan Exco dan tidak dipilih oleh Allahyarham Nik Aziz sebagai pengganti Menteri Besar Kelantan.

Tapi yang kelakarnya, tindakan Si Husam tu agak menjengkelkan sebab sebelum ini dia sendiri yang enggan tinggalkan PAS walaupun parti itu telah membuat keputusan memecat keahliannya.

Sekarang, PAS boleh menadah tangan, bersyukur kepada Allah S.W.T kerana mereka tidak perlu lagi menangani seorang Pengkhianat yang merosakkan imej serta nama baik parti itu secara terbuka. Biar la Husam bahagia menjadi Pencacai kepada DAPigs selamanya!!!
Categories: , ,

9 ulasan:

  1. Mahfuz bean bila lagi?

    BalasPadam
  2. Emm...betul...dia ni bnyak buat projek yg hasilnya gagal..wang habis brjuta yg ada hanya batu asas. Maka tak payah cakap bnyak la nak komen pas gitu gini sbb kamu sndiri tu hampas..

    BalasPadam
  3. Tuan Man Tuan Ibrahim...bila lagi nak keluo PAS?..

    BalasPadam
  4. PAS + IKATAN= PASIK.
    PIGS.
    hamPAS...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Adakah tuan merasa hampa dan kecewa apabila pas tdak berada dlm PH. Ramai penganalisis politik berpendapat ketiadaan pas dalam pakatan harapan akan menyebabkan PH akan kalah teruk dalam pru14 akan datang. Bukan shj pan dan pkr bahkan dap jug . Orang pas mempunyai prinsip perjuangan yang jelas dengan meletakjan islam sebagai perjuangan utama mereka. Berbeza sekali dengan pan membawa perjuangan dendam . Sampai bila pun tidak akan mendapat keberkatan dari Allah swt.

      Padam
  5. Bila tuan RAGU Hadi nak saman serawak repot yg fitnah hadi terima derma 90 juta dari Najib umno?..takkan diam jer atau ulamak pun bantai duit haram jugak?tak dosa?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Mulut longkang..dah tempah tempat di neraka ke..menuduh & menfitnah hanya sekadar hear-say..otak letak dibawah tapak kaki..

      Padam
  6. Husam...eloklah buat keputusan mcm tu. Tak guna berdolak dalih sbb ramai org dah tau perangai kamu yg sebenar. Kau memang teruk la...

    BalasPadam
  7. Lepas ni kumpulan pendesak 'R' dah boleh bungkus semua dokumen jual kedai recycle jual kati je

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping