Isnin, Ogos 15, 2016

Herankan? Jangan rasa pelik sangat kalau membaca kenyataan yang dibuat oleh Pengerusi DAPigs Terengganu ni. Apa yang jelas, tindakan DAPigs ni hanya nak menguntungkan diri sendiri.

Kalau dilihat dari satu sudut, memang takde orang suka tengok kemelut yang sedang melanda parti pemerintah. Tapi punca berlakunya krisis itu sendiri pun perlu dilihat secara telus.

Walaupun dalam kenyataan yang dikeluarkan oleh Pengerusi DAPigs Terengganu ni boleh dianggap benar, namun setidak - tidaknya, dia perlu akui bahawa ada yang masih 'Bertepuk Tangan'.

Dalam kenyataanya, Pengerusi DAPigs Terengganu itu melahirkan rasa bimbang dan risaunya terhadap kemelut yang sedang melanda Kerajaan Barisan Nasional Terengganu pada hari ini.
“Tidak semestinya apabila kita pembangkang berasa suka atau senang hati (dengan kemelut dalaman Umno). Yang jadi mangsa, berdepan dengan masalah adalah rakyat biasa.
“Kalau rakyat biasa menghadapi suasana yang tidak menentu, mereka juga akan menjadi mangsa kepada apa yang sedang berlaku. Pembangkang pun sebahagian rakyat juga,” katanya.
Namun hakikatnya, Pengerusi DAPigs itu perlu juga mengakui bahawa parti KUALI Ternakan DAPigs itu sendiri yang sedang 'Ghairah' menunggu nak mengambil peluang yang ada.

Jika benar DAPigs rasa tak senang duduk melihat kemelut yang melanda Terengganu pada hari ini, maka sewajarnya parti itu sebagai 'Abang Besar' menasihatkan parti Ternakan mereka supaya jangan jadi Batu Api menghasut rakyat dengan dakyah yang bukan - bukan!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping