Isnin, Ogos 15, 2016

Hehehe!!! Dasar orang takde prinsip dan pendirian memang macam tu. Dia benci, tapi dalam masa yang sama takut nak tinggalkan PAS sebab risau takde sokongan diperingkat akar umbi.

Pokok pangkalnya, apa yang sedang dilakukan oleh PKR hari ini hanya sekadar untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri demi untuk survival mereka secara individu.

Realitinya semua orang pun tahu yang PKR ni memang takde kekuatan diperingkat bawahan. Mereka pincang jika tidak bergantung harap kepada parti lain yang lebih kukuh seperti PAS dan DAPigs.

Walaupun pada ketika ini mereka akui, PAS dan DAPigs saling bertelagah disebabkan amalan Politik Kebencian dan Politik Emosi, namun Si Mak Lampir ni tak nak juga mengakuinya.

Sebaliknya, Si Mak Lampir tu cuba menafikan kenyataan yang telah dibuat oleh Presiden PAS terhadap amalan Politik yang sering dijaja oleh 'Abang Besar' Pakatan Haprak tu selama ini.

Si Mak Lampir tu mendakwa, kenyataan yang dibuat oleh Hadi Awang tu adalah satu 'Kesilapan' dan ianya tidak menunjukkan amalan 'Politik Matang' yang mahu dibawa oleh PAS.
"Saya tak pasti tentang kenyataan (Hadi) itu. Sekiranya itu kenyataan dia saya ingat penilaian dia tu silaplah.
"Kita adalah parti masa depan yang akan buat perubahan. Dalam tempoh yang singkat kita amat tunjuk kematangan kita. Jadi kalau kita dianggap politik emosi dan sebagainya, itu (dakwaan Hadi) bukan politik matang. Jadi jauh sekalilah (dakwaan itu)," ujarnya ketika dihubungi Antarapos.
Tapi, dalam masa yang sama, Si Mak Lampir tu tetap juga mahu PKR teruskan kerjasama Politik dengan PAS walaupun dia mengakui bahawa amalan Politik PAS itu jauh menyimpang.
"Pada pendiran PKR gabungan PAS dengan IKATAN, terpulang pada dia (PAS) untuk nak menamakan (pakatan baru) dan sebagainya. Tapi yang penting PKR telah buat komitmen dan ketetapan yang kita akan berusaha untuk pastikan PRU14 ini kita akan 'satu lawan satu," katanya lagi.
Nah! Itu membuktikan yang Si Mak Lampir ni merupakan diantara pemimpin PKR yang jelas tidak mempunyai prinsip serta pendirian. Sebaliknya, dia lebih rela menjadi 'Kerakap Atas Batu' dengan menonjolkan kemaluannya depan khalayak ramai!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping