Selasa, Ogos 30, 2016

Seperti mana yang sudah kita maklumkan sebelum ini, kelibat dan kehadiran pemimpin Pakatan yang telah mempergunakan budak - budak Sekolah Demokrasi DAPigs ni memang tidak kelihatan.

Yang hadir hanya beberapa kerat je dari mereka sehingga membuatkan ramai yang tertanya - tanya, kenapa diorang tak hadir? Kenapa hanya beberapa kerat pemimpin je yang kelihatan?

Walhal, yang sibuk memukul canang, menghasut rakyat mengenai isu DOJ serta mempersoalkan siapa Malaysian Official 1 tu adalah dari kalangan pemimpin Pakatan Haprak tu.

Kalau sebelum ini, bila PAS beri alasan kata diorang sibuk dan ada urusan lain yang perlu didahulukan apabila ditanya mengenai penyertaan dalam perhimpunan tersebut, ramai yang maki hamun.

Ada yang kata, PAS tak cakna dengan isu yang dibangkitkan. Malah ada juga yang turut mengaitkan parti itu sebagai 'Pemakan Dedak' ekoran pendedahan yang dibuat oleh Sarawak Report.

Tapi persoalannya, ke mana pulak hilangnya pemimpin Pakatan Haprak tu yang lain? Kenapa pulak diorang tak turut serta dalam perhimpunan yang dianjurkan pada hari Sabtu lepas?

Dari pemantauan yang dibuat, salah seorang pemimpin Pakatan Haprak tu tengah sibuk main bola jaring dengan beberapa kerat pengikut setianya pada hari semua budak - budak Mahasiswa tu berkumpul di depan Sogo.
Boleh pulak dia mengabiskan masa main bola jaring? Kenapa dia tidak turut serta menyertai perhimpunan tersebut? Alasannya, sebab dia perlu pergi ke Viena mewakili Malaysia.

Walhal perhimpunan tu dibuat siang. Kalau nak ikut logiknya, sempat sangat dia nak turut serta dalam perhimpunan yang dianjurkan oleh budak - budak hingusan tu.

Tapi, itulah sikap pemimpin Pakatan Haprak ni. Bila diorang tau perhimpunan tu tak dapat sambutan, mana nak diorang tonjolkan diri. Takut nanti, diorang jugak yang dipalit kemaluan kerana menganjurkan perhimpunan Haramjadah yang tak dapat sambutan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Ini lah contoh pemimpin yg tak boleh diharap. Tengok lah satu hari nanti kalau negara menghadapi masaalah dia akan lepaskan diri dia saja dulu.

    BalasPadam
  2. Klu pmbangkang yg tak hadir tu dikira pemakan dedak mcm mana? Ramailah yg makan dedak klu gitu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping