Selasa, Ogos 02, 2016

Sebelum kita cerita lanjut, ada satu soalan yang nak diajukan kepada Puteri Reformasi ni. Sudahkah dia jumpa dengan dalang yang menyebabkan berlakunya 3 penjuru di Sarawak sebelum ini?

Hari tu Si Nurul Izzah tu beria - ia kata yang pihaknya akan mencari dalang yang menyebabkan krisis diantara PKR dan DAPigs di Sarawak selepas Pilihan Raya Negeri itu selesai.

Jadi, kita nak tanya la. Setakat mana pencarian yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu setakat ini? Ada tak jumpa serpihan - serpihan yang meyakinkan? Atau semuanya diam begitu sahaja?

Kalau diam je, nampak sangat la yang Si Nurul Izzah ni setakat pandai bercakap je, tapi satu hapah kerja pun dia tak pandai buat. Nak mencari dalang dalam parti dia sendiri pun sikit punya susah.

Tapi, tak heran la kalau SI Nurul Izzah tu hanya mampu bercakap sebab dia menang dalam Pilihan Raya Umum yang lepas pun bukan atas kemampuan dia melaksanakan tugas sebagai wakil rakyat.

Sebaliknya, Si Nurul Izzah tu menang dalam Pilihan Raya yang lalu atas kelebihan dia menabur fitnah terhadap calon Barisan Nasional. Itu je kemampuan yang dimiliki oleh Si Nurul Izzah ni.

Selain dari menabur fitnah, Si Nurul Izzah ni juga turut dilabelkan sebagai seorang yang memang cukup pandai berdusta seperti mana yang didakwa oleh Menteri Wilayah dalam kenyataan.
“Jangan dengar apa Izzah cakap mengenai keburukan BN, segalanya dusta belaka. Nong Chik masih mengambil berat terhadap penduduk di Lembah Pantai meskipun kawasan ini bukan milik BN,” katanya.
Perkara itu dapat disahkan apabila Si Nurul Izzah tu sendiri buat pengakuan terbuka dimahkamah dengan mengakui dakwaan fitnah yang dilemparkan terhadap Datuk Seri Raja Nong Chik.

Maka dalam erti kata mudahnya, Si Nurul Izzah ni masih tak serik - serik lagi menabur fitnah dan menjaja dusta kepada penduduk di kawasan Parlimen Lembah Pantai. Eloknya hari tu, tak perlu desak suruh dia mintak maaf. Saman je dia sampai bankrap!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Klu nak menang pun jgn sampai buat fitnah trhadap org lain. Fikirkan dosa pahala.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping