Selasa, Ogos 09, 2016

Memang ianya tidak dapat dinafikan lagi. Hakikatnya, Pentaksub tegar Mazhab Claire Rewcastle-Brown ini hanya menggunakan kitab yang bersandarkan kepada dakwaan semata - mata.

Jika selama hari ini, Kitab dari Mazhab Rewcastle itu dijadikan sebagai bahan sumber rujukan utama para pentaksub Pakatan Haprak untuk menghentam Kerajaan Barisan Nasional.

Walaupun sudah berkali - kali dijelaskan bahawa Kitab Mazhab Aliran Rewcastle itu adalah palsu kerana ianya berdasarkan kepada dakwaan tanpa bukti, tapi mereka enggan mempercayainya.

Sehingga lah apabila isi kandungan Kitab itu mula menabur fitnah terhadap PAS yang didakwa menerima habuan rasuah sebanyak RM 90 juta daripada Perdana Menteri baru - baru ini.

Tindakan itu menyebabkan PAS naik angin dan mengugut untuk mengambil tindakan undang - undang dengan memfailkan saman terhadap laman portal yang menjadi ikutan Kultus Rewcastle.

Yang herannya, ramai lagi pengikut Kultus Rewcastle ini yang dilihat 'Ghairah' menyebarkan isi kandungan Kitab tersebut walaupun pengasasnya mengaku ia hanya berdasarkan dakwaan.

Dalam kenyataan yang dibuat semalam, Claire Rewcastle-Brown mengakui bahawa tuduhan yang dilemparkan terhadap PAS itu adalah berdasarkan kepada 'Kecurigaan Yang Meluas'.

Kata Rewcastle, dakwaan itu hanya dibuat berdasarkan kepada hubungan baik yang dilihat terjalin diantara pemimpin PAS dan UMNO sejak kebelakangan ini tanpa sebarang bukti yang kukuh.

Dalam erti kata lainnya, pengasas laman web Sarawak Report itu mengakui secara terbuka bahawa sumber yang diperolehinya hanya berdasarkan "Khabar Angin" yang tidak mempunyai asas.

Maknanya, kalau selepas ini, ada mana - mana pihak yang baik dengan Kerajaan, maka sudah pasti diorang akan dituduh menerima rasuah. Demikian betapa mudahnya puak Pakatan ni menabur fitnah.

Pokok pangkalnya, pengakuan Rewcastle itu membuktikan bahawa dia mempunyai Genetik DAJJAL yang suka menabur fitnah terhadap orang lain. Dan ke-BODOH-an pengikut Pakatan tu menunjukkan yang diorang memang mudah kena Kencing!!!
Categories:

5 ulasan:

  1. Kebanyakan dakwaannya adalah betul.... Kalau dakwaannya tidak benar saman je lah sampai kelubang cacing

    BalasPadam
  2. berapa la mamaq kutty
    bayar pompuan sundal ni?

    BalasPadam
  3. Kebanyakan dakwaannya tak betul. Eloklah klu saman pemfitnah ni.

    BalasPadam
  4. Tak kiralah berapa banyak yg mamak kutty bayar jika ianya benar. Saman kalau ianya tidak benar. Jangan jadi bacul macam jibo..menikus takut bini

    BalasPadam
  5. TN 12:47. Mana ko tahu benar. Ko ada bukti ke?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping