Isnin, Ogos 15, 2016

Memang tidak dapat dinafikan sama ada secara zahir atau pun sebaliknya. Mahkamah sendiri pun sudah membuktikan bahawa Si Nurul Izzah tu suka menipu dan menabur fitnah.

Mungkin Si Nurul Izzah tu ingat dia boleh terlepas dari pandangan rakyat terhadap perangai JIJIK yang ditonjolkan sebelum ini. Mungkin dia lupa, aib dia akan terserlah juga akhirnya.

Mungkin bagi Si Nurul Izzah tu, rakyat akan lupa dengan Politik Keji yang diamalkan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu apabila dia berjaya menang kerusi Parlimen Lembah Pantai.

Tapi hakikatnya, ia jauh dari kenyataan. Si Nurul Izzah tu bukan sahaja hilang kemaluan apabila pihak mahkamah memerintahkan agar dia membuat permohonan maaf secara terbuka.

Kalau tak percaya, cuba tanya Si Nurul Izzah tu depan - depan, berani tak dia nak mengakui yang keluarga dia banyak dapat keuntungan sewaktu Tun Mahathir menjadi Perdana Menteri?

Rasanya, sebelum Papa Si Nurul Izzah tu dipecat dari jawatan Timbalan Perdana Menteri, dia mendapat segala kelebihan yang ada sebab ditatang macam minyak yang penuh sewaktu zaman Tun Mahathir.

Maka sudah pasti keluarga Si Nurul Izzah tu juga mendapat keuntungan secara tidak lansung. Tinggal lagi sekarang, diorang tak berani nak membuat pengakuan secara terang - terangan.

Berbeza dengan Datuk Seri Raja Nong Chik yang berani membuat pengakuan dihadapan ahli serta penyokong UMNO Bahagian Lembah Pantai ni. Itu bukti kejujuran Raja Nong Chik.

Dalam mesyuarat UMNO Bahagian semalam, Datuk Seri Raja Nong Chik mengakui, zaman Tun Mahathir, dia mendapat keuntungan dalam perniagaan berbanding dalam waktu sekarang.
“Saya berterus terang kepada Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi, rezeki saya lebih baik semasa Dr Mahathir, baik kepada keluarga saya atau pada diri saya. Saya dapat banyak perniagaan semasa zaman Dr Mahathir. Sekarang lagi susah nak dapat perniagaan.
“Tetapi demi disiplin parti, UMNO Bahagian (Lembah Pantai) tetap bersama-sama kepimpinan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi,” katanya semasa berucap pada Mesyuarat Perwakilan UMNO Bahagian Lembah Pantai.
Tapi, Datuk Seri Raja Nong Chik juga mengakui, walaupun dia dapat keuntungan, namun tidak sedikit pun dia lari dari perjuangan yang dibawa oleh UMNO. Malah tak terlintas lansung dalam hati dia nak mengkhianati parti secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping