Jumaat, Ogos 12, 2016

Alhamdulillah! Kalau itulah niat yang tersemat didalam hati Si Nurul Izzah ni, bagus la. Setidak - tidaknya dia sedar diri juga dengan teguran yang diberikan oleh bekas calon BN sebelum ini.

Kalau Si Nurul Izzah tu nak terus berusaha menjadi orang yang baik, kita sepatutnya terima dengan hati yang terbuka. Tak perlu la kita nak kecam atau kritik usaha yang cuba dilakukannya.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan semalam, Si Nurul Izzah tu berjanji dia akan meneruskan usahanya sebagai seorang wakil rakyat dan Ahli Parlimen bagi kawasan Lembah Pantai.

Kenyataan itu dibuat sebagai membalas saranan yang diberikan oleh Datuk Seri Raja Nong Chik supaya Ahli Parlimen Lembah Pantai itu agar menjadi wakil rakyat ADUN terlebih dahulu.
"Saya fikir Ketua Umno Bahagian Lembah Pantai, Datuk Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin dah bagi kenyataan sebelumnya, saya ucapkan terima kasih kepada beliau dan saya akan teruskan usaha saya. Tidak perlu saya beri komentar lebih," katanya kepada pemberita.
Seperti yang kita katakan awal tadi, kalau Si Nurul Izzah tu nak berusaha menjadi seorang wakil rakyat atau pun pemimpin yang lebih baik dimasa akan datang, itu satu petanda yang baik.

Setidak - tidaknya, Si Nurul Izzah tu perlu sedar diri, dia jadi wakil rakyat pun bukan atas dasar kemampuan atau pun kredibiliti dirinya sendiri sebagai seorang pemimpin yang berwibawa.

Sebaliknya, dia dapat jadi Ahli Parlimen kerana fitnah keji yang dilemparkan terhadap calon Barisan Nasional dalam Pilihan Raya Umum yang lalu. Sepatutnya, itu yang menjadi keutamaan Nurul Izzah, berusaha mengubah perangai buruk dia tu. Bukannya sibuk hal lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping