Sabtu, September 03, 2016

Hangat! Nampak gayanya kemelut yang sedang melanda kepimpinan PKR sekarang ni semakin bertambah kronik apabila ianya dilaporkan mula berjangkit sehingga ke peringkat Negeri.

Kalau sebelum ini kita hanya terdengar cerita mengenai kemelut kepimpinan PKR diperingkat Pusat apabila wujudnya dua kem yang memisahkan Presiden dan Timbalan Presiden.

Tapi diperingkat Negeri juga tak kurang hebatnya apabila ada Ketua Anak Muda Kecoh (AMK) mula mengatur langkah untuk menjadi calon dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang.

Dengar katanya, Ketua AMK tu sekarang ni sibuk menjaja nama dan menjadi 'Wira' dengan membongkarkan beberapa isu yang dianggap hangat. Malah siap buat laporan kepada SPRM.

Namun bagi sesetengah pihak, terutamanya dikalangan PKR tu sendiri menganggap tindakan Ketua AMK tu baru - baru ini hanya satu taktik untuk meraih Publisiti Murahan semata - mata.

Jika sebelum ini, ada juga terdengar khabar angin mengatakan bahawa PKR tidak senang hati dengan seorang ADUN di Pahang yang dianggap 'Memalukan' setiap kali muncul dalam sidang DUN.

ADUN yang pernah membangkitkan cerita pasal 'Sekolah Lalu-Lintas Untuk Babi' dan cerita pasal alat Touch n Go dia yang tak berfungsi dalam sidang itu dikatakan menjejas imej parti.

Malah laporan turut mendedahkan bahawa kepimpinan PKR Negeri juga tidak berapa senang dengan tingkah laku serta peribadi ADUN tersebut. Bahkan dia selalu disisihkan oleh mereka.

Dengan sebab itu ada terdengar ura - ura kepimpinan PKR Negeri mahu mencantas ADUN tersebut. Dan nama yang hangat disebut - sebut nak jadi pengganti tu pada ketika ini ialah Ketua AMK.

Dalam erti kata lainnya, tujuan Ketua AMK tu membuat pendedahan separa mentah dan melaporkannya kepada pihak SPRM baru - baru ni hanya sekadar untuk mendapatkan perhatian demi menjaga kepentingan Politik Peribadi dia sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping