Rabu, September 28, 2016

Mungkin ada pembaca diluar sama yang akan kata, kajian yang dijalankan oleh kartel Azmin ni hanya sekadar untuk menyedapkan 'Nafsu' Si Menteri Besar Selangor tu je semata - mata.

Mungkin ada juga yang menganggap kajian yang dijalankan oleh kartel Si Menteri Besar Selangor ni berat sebelah memandangkan diorang bekerja untuk Si Menteri Besar Selangor tu.

Mungkin ada betul juga pandangan yang diberikan. Tapi apa yang pasti, kajian yang dijalankan ini jelas membuktikan yang mereka memperlekehkan kemampuan parti lain dalam Pakatan.

Kiranya mereka beranggapan, tidak ada parti lain yang mampu bertahan sekiranya berlaku pertandingan 3 penjuru dalam Pilihan Raya Umum yang akan datang melainkan PKR sahaja.

Mereka memberikan bayangan, sekiranya PAS bertanding menentang DAPigs dan Barisan Nasional, PAS akan kecundang kepada Barisan Nasional dimana parti itu akan mendapat majoriti yang kecil.

Manakala jika PAS bertanding menentang Barisan Nasional dan PAN, parti itu juga akan tewas kepada Barisan Nasional seperti yang pernah berlaku sewaktu Pilihan Raya Kecil Sungai Besar.

Bahkan, hasil kajian itu juga turut mendakwa PAS tetap akan kalah sekiranya parti itu berhadapan dengan Barisan Nasional dan juga parti baru yang ditubuhkan oleh Tun Mahathir.

Sebaliknya, hasil kajian kartel Si Azmin tu dengan jelas menyatakan bahawa hanya PKR sahaja yang akan menang dalam Pilihan Raya Umum yang akan jika parti itu menentang PAS dan BN.

Tapi persoalannya, hasil kajian kartel Si Azmin tu lupa apa yang berlaku di DUN Kota Damansara sewaktu PRU yang lepas dimana calon PKR tewas dengan keputusan yang memalukan.

DUN Kota Damansara menjadi kawasan yang paling kontroversi di Selangor apabila PAS meletakkan calon mereka bertanding biarpun parti tersebut telah bersetuju dengan calon PKR.

Akhirnya, pertembungan diantara PAS, PKR dan Barisan Nasional itu menyaksikan kemenangan berpihak kepada calon Barisan Nasional serta menjadi bukti kajian kartel Si Azmin tu hanya sampah semata - mata.

Kot ye diorang nak Mengampu dan jadi Penjilat kepada Si Menteri Besar Selangor tu sekali pun, jangan la nampak sangat ke-BODOH-an diri sendiri. Setakat diorang nak kencing Si Menteri Besar Selangor tu tak pe la. Jangan diorang ingat rakyat Malaysia ni semuanya bodoh belaka!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping