Jumaat, September 30, 2016

Mungkin dek kerana terlalu sibuk berpolitik dan memikirkan cara nak lepas diri dari dakwaan rasuah rumah banglow mewah Terlajak Murah dia sebelum ini membuatkan Si Guan Eng tu lupa.

Si Ketua Menteri Pulau Pinang tu jelas lupa bahawa dia mempunyai tanggungjawab yang cukup besar, bukan sahaja kepada rakyat, malah kepada kata - kata dia sendiri selama hari ini.

Kot kalau diikutkan, Si Guan Eng tu pernah keluarkan kenyataan yang dianggap Sombong dan Angkuh berhubung isu banjir yang melanda Negeri - Negeri di Pantai Timur suatu ketika dahulu.

Si Guan Eng tu dengan nada Angkuh mendakwa kononnya DAPigs dan Pakatan sahaja yang mampu menyelesaikan masalah banjir yang pada waktu itu sedang melanda Kelantan dan Pahang.

Ucapan yang dibuat oleh Guan Eng sewaktu merasmikan konvensyen partinya di Shah Alam sebelum ini jelas memperlihatkan kesombongan dan keangkuhan Tokong DAPigs itu secara terbuka.

Si Guan Eng tu kata, sekiranya Pakatan Haprak tu dapat menguasai Pahang dan Putrajaya, dia akan pastikan masalah banjir yang melanda Negeri di Pantai Timur dapat diselesaikan dalam tempoh sepenggal.

Bagi sesetengah pihak, kenyataan Si Guan Eng itu bukan sahaja Angkuh, bahkan ia tidak memperlihatkan keprihatinan Si Tokong DAPigs itu terhadap nasib mereka yang dilanda banjir.

Tapi malangnya, Si Guan Eng tu dah dua penggal menguasai Rejim DAPigs Pulau Pinang. Masalah banjir kilat yang sering melanda Negeri itu masih juga GAGAL untuk diselesaikannya.

Itu membuktikan yang Si Guan Eng ni bukan sahaja GAGAL menyelesaikan masalah banjir kilat yang melanda negeri dibawah pimpinannya sendiri. Malah dia juga GAGAL untuk membuktikan kata - kata Angkuh dia sebelum ini sebagai satu kenyataan!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Cakap besar...kuasa tuhan jauh lebih besar.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping