Khamis, Oktober 13, 2016

Duduk bawah khemah sambil peluk tubuh dan pegang buah pelir buat apa bro!!!
Setakat dapat makan nasi bungkus dan air sirap je? Takkan setakat itu saja hasil yang mampu diorang perolehi dari menyertai perhimpunan menyokong pembebasan Si Ketua Penipu tu dari kes liwat dia anjuran puak Pakatan tu.

Keputusannya macam mana? Berjaya ke diorang yang datang berhimpun dihadapan bangunan Mahkamah Persekutuan semalam mencapai objektif yang diharap - harapkan dari perhimpunan yang telah dianjurkan itu?

Adakah Si Ketua Penipu tu berjaya dibebaskan dari hukuman penjaranya selama 5 tahun kerana didapati bersalah oleh pihak mahkamah meliwat bekas pembantu peribadinya, Saiful Bukhari melalui perhimpunan yang diadakan?

Setakat panggil orang datang ramai - ramai, bagi makan nasi bungkus, berdiri tegak diluar bangunan mahkamah, takde manfaatnya. Sebaliknya, perhimpunan sedemikian hanya sekadar menghabiskan masa tak tentu arah.
Ostad Badrol Khalwat juga jadi Imam? Dah takde 'Alim Ulama' ke dalam PKR ni?
Baik diorang yang pergi berhimpunan tu buat benda yang lebih baik. Sebagai contoh, pergi tolong bersihkan rumah anak - anak yatim, bantu menghiaskan rumah orang - orang tua, atau buat lawatan ke hospital. Ada juga faedahnya.

Ini setakat berdiri tegak macam tunggul kayu sambil berpeluk tubuh kat luar bangunan mahkamah dan berselindung dibawah teduhan pokok kerana takut disimbah cahaya matahari dan berlagak 'Macho', baik tak payah!!!

Nampak sangat keghairahan mereka yang menyokong Si Ketua Penipu tu dah semakin luntur. Tak seperti mana yang pernah berlaku pada tahun 1998 yang lalu dimana penyokong kuat dia sanggup dimasukkan ke penjara.

Masa tu, masing - masing dilihat berebut - rebut nak ditahan dibawah Akta ISA seolah - olah macam nak kejar Syahid. Tapi sejak ISA dihapuskan oleh Kerajaan Barisan Nasional, tak nak pulak diorang bertindak ganas seperti sebelum ini. Takkan pengikut Si Ketua Penipu tu dah kecut buah kerandut kot!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Itulah sikap paling merugikan menjadi tunggul hanya untuk kepentingan politik orang lain.

    Daripada membuang masa jadi pak pacak baik, duduk rumah tunggu lori tangki bawa air tolong anak bini angkut air bagi yang lelaki tu dan bagi yang perempuan tak ingat rumahtangga ke? Kat rumah nak basuha baju dan pinggan mangkuk pun tak ada air ada masa lagi jadi balaci orang,

    Memang dah gitu agaknya sifat pandai orang selangor utamakan orang luar. Beruk di hutan disusukan anak dirumah dibiarkan kelaparan.

    Yang si ustaz badigol tu tak hingat2 ke nak angkat doa setinggi2 nya untuk mengurangkan kesengsaraan rakyat selangor.

    Mohon ler agar azmin aiskerim selesaikan masaalah pencemaran air .

    Sudah2 ler balik ler semua anwar tak susah satu hapa pun makan minum semua cukup nak cuci berak pun ada air yang kauorang tu semua nak mandi pun bersukat ada hati nak bebaskan kesengsaraan orang lain.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping