Selasa, Oktober 11, 2016

Memang terasa loya tekak ni bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Nurul Izzah ni dilaman Instagram dia. Nampak sangat yang dia mengamalkan dasar Politik Longkang hanya semata - mata nak tutup kemaluan sendiri.

Apa yang jelas, Si Nurul Izzah ni cuba nak memperlihatkan seolah - olah dia 'Suci' dan 'Maksum' dari melakukan perkara yang sama dan memberi gambarn kononnya yang suka menabur fitnah ni hanya media Pro Kerajaan sahaja.
Padahal Si Nurul Izzah tu lupa bahawa dia juga menang dalam Pilihan Raya Umum yang lepas dengan menggunakan cara yang sama. Dia juga menggunakan taktik Politik Keji tu untuk kekal jadi Ahli Parlimen Lembah Pantai.

Dan yang lebih memualkan ialah apabila membaca komen - komen yang ditinggalkan oleh pengikut Si Nurul Izzah tu yang mendakwa kononnya kenyataan kesal yang dikeluarkan oleh Utusan tu 'Terlalu Kecil' bagi mereka.

Tapi, pernah tak diorang tanya, dimana kenyataan kesal yang dibuat oleh Si Nurul Izzah tu dikeluarkan? Pernah tak diorang nampak atau baca kenyataan Kesal Si Nurul Izzah tu terpampang dalam Keldai Daily sebelum ini? Kalau belum, baca yang dibawah ni dulu. Jangan anggap Si Nurul Izzah tu 'Suci' dan 'Maksum' sangat!!!
KUALA LUMPUR: Kes saman bekas Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar Datuk Seri Raja Nong Chik Raja Zainal Abidin terhadap Nurul Izzah Anwar dan dua yang lain, selesai selepas Anggota Parlimen Lembah Pantai itu mengemukakan kenyataan maaf secara terbuka di Mahkamah Tinggi hari ini.

Saman itu berhubung kenyataan fitnah yang didakwa dikeluarkan Nurul Izzah berhubung pembelian tanah di Bukit Kiara.
"Saya kesal dengan kenyataan itu dan berjanji untuk tidak akan mengulangi kenyataan tersebut atau apa-apa kenyataan berkaitan dengan penerbitan kenyataan saya itu," katanya ketika membacakan kenyataan maaf itu.

Nurul Izzah mengaku terdapat kesilapan di dalam kenyataan media yang dibuat olehnya pada petang 4 Mei tahun lepas, sehari sebelum Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU 13) yang telah menjejaskan nama baik dan reputasi Raja Nong Chik sebagai seorang ahli politik, akauntan bertauliah, ahli perniagaan, Menteri Wilayah Persekutuan dan Kesejahteraan Bandar ketika itu, serta ahli keluarganya.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Cerita jamal xda ke..dia tengah popular sekarang ni..baju merah

    BalasPadam
  2. Cerita jamal xda ke..dia tengah popular sekarang ni..baju merah

    BalasPadam
  3. Jamal membersihkan shit.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping