Isnin, Oktober 24, 2016

Heh! Mungkin tak puas lagi Si Nurul Izzah ni nak tayang kemaluan dia depan orang ramai gamaknya. Nampak sangat yang Si Nurul Izzah ni seorang pemimpin yang tak sedar diri. Dah la menang Pilihan Raya pun dengan menggunakan takti menipu.

Jika semalam, seluruh dunia dimaklumkan bahawa Si Nurul Izzah sibuk 'Mengelamun' sewaktu pembentangan Bajet 2017 dibuat oleh YAB Perdana Menteri apabila dia dilihat lebih mudah 'ghairah' dengan skrin jambo yang dipasang didalam dewan.

Perkara tersebut bukannya dinyatakan oleh orang luar. Sebaliknya, Si Nurul Izzah itu sendiri yang telah memuat-naikkan gambar skrin jambo tersebut didalam akaun Instagram peribadinya sewaktu pembentangan Bajet 2017 itu dibentangkan.

Tindakan itu membuktikan yang SI Nurul Izzah tidak memberikan tumpuan kepada sesi pembentangan Bajet 2017 yang dilakukan oleh YAB Perdana Menteri. Tetapi dia lebih sibuk memberi tumpuan terhadap kewujudan skrin jambo tersebut.

Tapi hari ini, Si Nurul Izzah tu seolah - olah cuba nak tunjuk pandai apabila dia membuat ulasan yang hanya boleh dianggap sama taraf dengan Longkang semata - mata berkaitan dengan pembentangan Bajet 2017 itu didalam laman media.

Dalam kenyataan media yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah tu hari ini, dia mendakwa kononnya rakyat perlu bersiap sedia untuk menanggung kos bebanan hutang pihak Kerajaan tahun depan dengan anggaran sebanyak RM 40 billion.
“Kerana itulah pada saya kita seolah-olah tidak menghiraukan gajah di depan mata, maka kita akan menyaksikan tahun-tahun mendatang ini tahun amat sukar buat Malaysia.
“Menjelang 2017 rakyat harus bersedia kerana RM40 bilion lagi akan dikutip Kerajaan BN,” kata Nurul Izzah kepada SelangorKini.
Jelas dakwaan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah itu hanya sekadar satu kesimpulan yang dibuat dengan menggunakan Kepala Lutut dia sendiri. Bukannya berdasarkan kepada fakta mahupun bukti yang kukuh untuk kelirukan rakyat.

Dalam erti kata mudahnya, kesimpulan bertaraf Longkang yang dibuat oleh Si Nurul Izzah itu hanya sekadar untuk menutup kemaluan dirinya sendiri kerana mengelamun ddidalam Dewan. Tapi jangan la pelik sangat dengan kesimpulan Si Nurul Izzah tu. Dia menang Pilihan Raya pun dengan cara menabur fitnah terhadap orang lain!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping