Jumaat, Oktober 28, 2016

Kesian!!! Usianya masih muda. Masa depannya dalam Politik juga boleh dikatakan agak menyerlah. Tetapi malangnya, Si Nurul Izzah ni semakin hari semakin nyanyuk. Tak pelik la kenapa suami Si Nurul Izzah ni pun sanggup menceraikan dia.

Hari ini, dalam laman media sosial 'Page Facebook'nya Si Nurul Izzah tu katanya mengeluarkan satu kenyataan yang boleh dianggap agak sinis yang didakwa ditujukan kepada Ratu Naga, 'Ayam Tambatan Zuraidah' yang baru menyertai PKR.

Walaupun kita tidak berminat menghurai pengenai kemasukan Ratu Naga ke dalam PKR. kerana ianya bukan satu berita yang perlu disebarkan. Lagi pun, dia hanya ibarat 'Anjing Upahan' yang sanggup bertuankan siapa yang bayar dia dedak.

Namun sesetengah pihak lebih cenderung membicarakan mengenai sikap hipokrit pemimpin PKR seperti Si Nurul Izzah apabila mereka berbicara soal moral dan etika. Nak pulak bagi sahabat blogger Cucu Tok Selampit (CTS) yang membangkitkan isu tersebut.

Kata sahabat blogger itu, apabila Nurul Izzah Anwar menulis, "Biarlah kita menyerang dasar bukan keperibadian", apa yang terlintas di kepalanya adalah kes yang berkaitan dengan Mantan Menteri Besar Selangor, Tan Sri  Khalid Ibrahim.
"Malaysiakini bertarikh 23/08/2014, baca di sini, Presiden PKR yang juga ibu Nurul Izzah, DS Dr Wan Azizah Wan Ismail telah menafikan sebarang kempen serangan peribadi ke atas TS Khalid Ibrahim, sebaliknya semua dakwaan terhadap TS Khalid Ibrahim, kata Dr Wan Azizah adalah fakta kebenaran.
"14/08/2015, tidak sampai setahun kenyataan Presiden PKR dibuat, Setiausaha Agong PKR dan parti telah memohon maaf kepada TS Khalid Ibrahim kerana mengeluarkan dokumen yang memfitnah beliau.  
"Nurul Izzah boleh bersandiwara bercakap mengenai moral dan etika tetapi sejarah tidak dapat dibohongi. Beliau boleh memetik ayat-ayat Al Quran untuk menyokong kenyataannya, tetapi kita tahu siapa pemimpin-pemimpin PKR sebenarnya," jelas sahabat blogger tersebut. (Baca sini)
Dalam erti kata lainnya, tindakan yang dilakukan oleh Si Nurul Izzah yang cuba memberi gambaran seolah - olah seperti seorang pemimpin Maksum dan Suci dari melakukan dosa menabur fitnah terhadap orang lain itu cukup meloyakan.

Apa yang pasti, Si Nurul Izzah tu sendiri lupa apa yang pernah dia lakukan sewaktu Pilihan Raya Umum yang lalu dimana dia juga turut mengambil tindakan yang sama, menabur fitnah terhadap peribadi calon lawannya bagi meraih kemenangan. Jadi, tak heran la kalau Si Ratu Naga tu nak masuk PKR sekali pun. Dah memang itu tempat paling sesuai untuk dia!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Cari sokongan dgn cara fitnah org tak akan bertahan lama.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping