Jumaat, Oktober 28, 2016

Alahai!!! Kot kalau ye pun dia ni jenis yang terlalu ketagih dengan publisiti dan populariti murahan, jangan la sampai tahap dia sanggup kencing diri dia sendiri didepan orang ramai. Siapa yang Si Mamat Botoks ni nak kencing sebenarnya?

Belum apa - apa lagi, Si Mamat Botoks ni dah cuba nak mengelirukan orang ramai dengan kenyataan berbelit - belit mengenai status keahlian parti diri dia sendiri. Hari tu dia cakap lain, kali ini dalam satu kenyataan, lain pulak yang dia dakwa.

Semalam, Si Mamat Botoks ni kata dia terpaksa ambik tindakan meninggalkan parti PPBM yang dipimpin oleh Muhyiddin Yassin tu dengan alasan kononnya sebab nak beri tumpuan kepada 'Kes - Kes Mahkamah yang berpanjangan".
Tapi apa yang dinyatakan oleh Si Mamat Botoks tu jelas hanya untuk mengelirukan orang ramai. IRONIKnya, kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mamat Botoks tu sebelum ini jelas menyatakan bahawa dia tidak menyertai mana - mana parti Politik.
"Saya tidak bercadang dan tidak berminat untuk menyertai parti baharu yang bakal dipimpin oleh Tan Sri Muhyiddin Yassin kelak. Saya tidak perlu berada dalam parti politik baharu untuk mencapai matlamat melawan penyelewengan kes skandal 1MDB," katanya menerusi kenyataan pada Jumaat.
Nah! Kenyataan yang dianggap sombong dan angkuh tu bukan bukti yang Si Mamat Botoks tu cuba nak menipu rakyat? Sebelum ni dia kata dia tidak menyertai mana - mana parti Politik termasuk parti PPBM yang dipimpin oleh Muhyiddin Yassin tu.

Jadi, kalau dia bukan sebahagian dari keahlian parti pimpinan Bekas Timbalan Perdana Menteri tu, bagaimana mungkin dia boleh membuat keputusan untuk keluar dari parti tu? Kan nampak sangat kenyataan yang dibuat oleh Si Mamat Botoks tu tak masuk akal? Mungkin inilah akibatnya bila terlalu banyak suntik botoks sampai otak pun jadi BEBAL!!!
Categories:

1 ulasan:

  1. Kesian Kat Datin dapat orang Biol

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping