Sabtu, November 26, 2016

Heh! Maka berkokok la dikalangan pengampu dan Barua Pakatan Harak tu dalam laman media sosial mendakwa kononnya UMNO ni sebuah parti 'Samseng' kerana didakwa terlibat dalam 'Serangan' terhadap Khalid Samad semalam.

Ramai yang membuat dakwaan kononnya serangan yang dibuat terhadap "Bakal" Bekas Ahli Parlimen Shah Alam tu semalam telah didalangi oleh UMNO dan juga pengikut - pengikut Ahli Parlimen Pasir Salak yang juga Timbalan Menteri.

Menurut laporan yang disiarkan dan turut disebarkan didalam laman media semalam, katanya, salah seorang dari 11 orang yang telah disyaki membuat serangan terhadap Si Khalid Samad tu adalah merupakan anak kepada Datuk Tajuddin.
PETALING JAYA: Anak Ahli Parlimen Pasir Salak, Datuk Tajuddin Abdul Rahman bersama 10 individu lain ditahan polis hari ini bagi membantu siasatan berhubung serangan ke atas Khalid Abdul Samad di perkarangan bangunan Parlimen, semalam. 
Ketua Polis Kuala Lumpur, Datuk Amar Singh Ishar Singh dalam satu kenyataan hari ini berkata, seramai 8 lelaki dan 3 wanita berusia 28 hingga 54 tahun ditahan kira-kira jam 10.15 pagi tadi. 
Selain 8 lelaki dan 2 wanita yang berada dalam senarai polis, seorang lagi wanita berusia 54 tahun juga tampil menyerah diri di balai polis hari ini. Amar Singh berkata, mereka semua disiasat di bawah Seksyen 147 Kanun Keseksaan kerana merusuh.
Tapi kalau difikirkan secara logik, anak mana yang tak marah bila ayahnya digelar 'Sial' secara terbuka sedangkan kenyataan yang dibuat oleh ayahnya itu telah diputar-belitkan oleh mereka yang tidak bertanggungjawab seperti Si Khalid Samad?

Dia sendiri yang berfikiran 'Kuning' sewaktu membidas kenyataan yang dibuat oleh Datuk Tajuddin didalam sidang Parlimen sebelum ini dan menganggap kenyataan itu sebagai satu penghinaan terhadap Ahli Parlimen DAPigs Seputeh.

Apa salah ke kenyataan yang dibuat oleh Datuk Tajuddin tu apabila dia menyatakan bahawa satu - satunya wanita yang ada 'Kok' adalah Ahli Parlimen Seputeh? Dah nama Ahli Parlimen Seputeh tu Teresa Kok, dan kebetulan pula dia seorang perempuan.

Takkan itu pun susah sangat untuk Si Khalid Samad ni nak faham sehingga menyebabkan dia bertindak biadap dan menggelarkan Datuk Tajuddin tu dengan melabelkan dia sebagai 'Sial'? Adakah itu kenyataan yang sepatutnya disebut?

Pokok pangkalnya, kalau Si Khalid Samad tu nak tunjuk yang dia lebih baik dari orang lain sekali pun, tidak semestinya dia menggunakan kaedah yang sama. Itu menunjukkan yang Si Khalid Samad ni seorang pemimpin yang 'Tak Matang' pemikirannya.

Waima kalau orang lain melabelkan Si Khalid Samad tu sebagai 'Sial' atau dengan menggunakan gelaran lain yang lebih mengaibkan, sudah pasti anak - anak dia sendiri pun akan marah. Jadi, tak usah la SI Khalid Samad tu nak tunjuk yang dia 'Suci' dan 'Maksum' sangat sedangkan perangai dia sendiri pun lagi teruk dari itu!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping