Jumaat, November 18, 2016

Boleh tahan besar jugak nafsu Si Ratu Badak ni rupanya ye. Ingatkan badan dia je yang besar. Tapi nampak gayanya cita - cita dia nak menjadi "Jutawan Segera" macam 'Anak Ikan' Si Mak Lampir tu dikatakan semakin hampir menjadi kenyataan.

Namun hasratnya terpaksa dikuburkan buat sementara waktu kerana pendedahan mengenai kekayaan luar biasa yang dimiliki Si Anak Ikan Mak Lampir tu  itu tiba - tiba terdedah dan mula menjadi kecoh sehingga menimbulkan kontroversi meluas.

Mana tidaknya, baru berusia 28 tahun tapi Anak Ikan Si Mak Lampir tu dikatakan sudah dapat memiliki sebuah rumah banglo 'Terlajak Mewah' bagaikan 'Istana Disneyland' yang dianggarkan bernilai lebih daripada berjuta - juta ringgit harganya.

Tapi, apa yang jelas tujuan sebenar Ratu Badak tu menyertai PKR sebelum ini bukanlah untuk memperjuangkan kebebasan Si Ketua Penipu tu dari penjara sangat pun! Tapi sebaliknya, dia hanya berhajat nak membina empayar kekayaan.

Kalau tak nak jadi kaya, mana mungkin dia sanggup duduk dibawah ‘Ketiak’ Si Mak Lampir tu dan dilantik pula untuk menjadi Ketua Unit Media Sosial PKR yang dikhabarkan berada terus di bawah penguasaan Ahli Parlimen Ampang tu sendiri.

Menurut sumber dalam PKR, dengar kata Si Ratu Badak ni menerima bayaran sebanyak RM8,000 sebulan sebagai elaun bulanan yang diberikan oleh proksi Si Mak Lampir tu. Perhhhhh, masyuk gila! Itu baru elaun bebbb! Belum lagi gaji sebenar.

Bukan tu je. Dari sumber dalaman Pakatan mendakwa Si Ratu Badak ni juga sedang mengintai peluang untuk menjadi Ahli Majlis PBT di bawah naungan Parlimen Si Mak Lampir tu. Malah perlantikan itu akan dibuat selepas tamat kontrak jawatan ahli-ahli majlis.

Walaupun ada yang membantah tindakannya, tapi ada ke orang yang berani lawan kehendak Si Mak Lampir tu secara terbuka??? Lepas ni pada tahun 2017, rakyat Selangor bakal menyaksikan barisan muka - muka baru Ahli Majlis PBT yang pastinya semua datang dari kalangan kartel Si Mak Lampir tu sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping