Jumaat, November 11, 2016

Biarpun PAS sudah berkali - kali membuat kenyataan secara terbuka berhubung keputusan parti itu untuk tidak turut serta dalam program yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu kelak, tapi percaya la. Ada juga yang akan tunjuk muka nanti.

Jika sebelum ini, Timbalan Presiden PAS menegaskan bahawa keputusan yang telah dibuat oleh pucuk pimpinan parti itu telah membuat ketetapan untuk tidak turut serta dalam Konvensyen yang bakal diadakan oleh puak Pakatan Haprak tu kelak.

Penegasan yang sama terhadap pendirian yang dibuat oleh pucuk pimpinan PAS itu sekali lagi diulang oleh pemimpin PAS peringkat Negeri Selangor yang tetap menyatakan bahawa mereka tidak akan turut terlibat menyertai Konvensyen tersebut.

Kata Pesuruhjaya PAS Selangor merangkap Naib Presiden PAS Pusat dalam satu kenyataan yang dikeluarkan semalam, parti itu tetap teguh dengan keputusan yang telah dibuat untuk tidak menyertai sebarang program anjuran Pakatan.
"PAS tidak ada hubungan politik dengan DAP dan Amanah maka oleh kerana ia adalah program politik, jadi PAS tidak boleh hadir," demikian menurut Iskandar kepada Antarapos.
Tapi percaya la. Walau bagaimana tegas sekali pun keputusan dan pendirian yang telah dibuat oleh PAS itu, sudah pasti ada dikalangan mereka sendiri yang akan mengingkarinya demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri.

Nak pulak bagi pemimpin yang tidak bermaruah seperti Si Mahfuz Bean tu. Dia bukannya peduli sangat dengan ketetapan yang telah dibuat oleh jemaah kepimpinan PAS Pusat. Bagi dia, pendirian PAS Pusat tu hanya ibarat Sampah belaka.

Dah beberapa kali SI Mahfuz Bean ni dilihat bertindak membelakangi ketetapan yang jelas bertentangan dengan keputusan serta pendirian PAS Pusat sehingga ada yang mendakwa Ahli Parlimen Pokok Sena tu ibarat seperti Musang Berbulu Ayam.

Apa yang jelas, tindakan Si Mahfuz Bean ni bukan sahaja dianggap sebagai satu Pengkhianatan terhadap parti, bahkan dia juga membuktikan bahawa dia bukan seorang pemimpin yang mempunyai Integriti mahupun Maruah yang perlu dibanggakan.

Dalam erti kata mudahnya, bukan orang lain yang memalukan Si Mahfuz Bean tu dalam dunia Politik. Sebaliknya, dia sendiri yang membuka kemaluan dia kepada khalayak umum. Tapi tak heran la sekiranya Si Mahfuz Bean tu sanggup bersikap sedemikian. Sebab perangai dia lebih kurang macam 'Lalat dan Langau' yang suka menghurung '"SAMPAH"!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. mahfuz bean taik....lalat dan langau suka menghurung taik.

    BalasPadam
  2. Yang tak setia akan terbuang jua akhirnya.

    BalasPadam
  3. mahfus sedia maklum..pru 14 dia akan terbuang...sekarang sedang berkira kira mencari pohon baru utk berteduh..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping