Ahad, November 20, 2016

Hanya itu sahaja yang dapat dijadikan sebagai kesimpulan terhadap perhimpunan Bershit yang dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu hari ini selain daripada menjadi medan puak - puak DAPigs tu nak tunjuk kekuatan diorang secara terbuka.

Rata - rata pengamal media mendakwa perhimpunan yang turut dihadiri oleh pucuk pimpinan PPBM itu hanya sekadar menjadi pentas untuk mempromosikan parti mereka yang telah ditubuhkan kerana kecewa hilang kepercayaan dalam UMNO.
Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila gambar dan kelibat pemimpin - pemimpin PPBM itu lebih banyak disebar-luaskan oleh puak - puak Pakatan Haprak tu dalam laman media sosial berbanding pemimpin lain dari Pakatan Haprak tu.

Jika dilihat dari satu sudut, ada logiknya juga dakwaan yang dibuat oleh sesetengah pihak tu. Nak pulak apabila pemimpin PPBM tu dilihat mempergunakan sepenuhnya kesempatan yang ada sepanjang perhimpunan untuk menjaja nama parti.
Memandangkan parti itu baru je ditubuhkan oleh bekas pemimpin UMNO yang ditendang keluar dari parti itu sebelum ini, maka sudah pasti perhimpunan Bershit itu boleh dijadikan sebagai pentas utama untuk mempromosikan parti mereka.

Jadi, memang tak salah la kalau sebelum ini PAS membuat keputusan untuk tidak turut serta menyertai perhimpunan yang ditaja oleh puak Yahudi tu kerana mendakwa ianya sudah jauh menyimpang dari agenda asal penubuhannya. PAS mendakwa pehimpunan Bershit tu kali ini hanya untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi individu tertentu je!!!
Categories:

2 ulasan:

  1. Tak ada orang nak sokong blog ko ni...bersatu dah dapat tarik sokongan ahli umno yg tak mau berketuakan kepala prompak..

    BalasPadam
  2. Betul la tu...madey ambik kesempatN
    nk tonjolkan partinya

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping