Sabtu, November 19, 2016

Hehehe!!! Nampak sangat yang puak Pakatan Haprak tu terasa dengan ketiadaan penglibatan PAS yang bertindak keluar dari gabungan tersebut sehingga menyebabkan mereka mula menggelupor tak tentu arah macam orang yang hilang akal.

Tapi dalam masa yang sama, puak Pakatan Haprak ni tetap tidak mahu mengakui secara terbuka bahawa peranan PAS itu masih lagi relevan dan jauh lebih penting jika mahu dibandingkan dengan parti baru yang turut menyertai Pakatan Haprak tu.

Dan dek kerana kesombongan dan keangkuhan dikalangan puak Pakatan Haprak tu yang sebelum ini bertindak menyingkirkan PAS keluar dari gabungan tersebut telah menyebabkan mereka terdesak dan terpaksa menjadi 'Pelacur Jalanan'.

Perkara itu dapat dilihat dengan jelas apabila kehadiran di perhimpunan Bershit hari ini bukan sahaja tidak semeriah seperti yang pernah digembar - gemburkan selama hari ini. Bahkan, perhimpunan hari ini hanya didominasikan oleh satu parti.
Jika sebelum ini, PAS sering kali dijadikan sebagai 'Keldai' yang dipergunakan seumpama 'Perisai Manusia' untuk melindungi ahli - ahli DAPigs setiap kali perhimpunan jalanan seperti itu diadakan. Tetapi kali ini, keadaan tu dilihat jauh berbeza.

Maka sebab itu hari ini kita dapat lihat kehadiran sekumpulan pemuda yang berbaju Ungu muncul menggantikan peranan Unit Amal PAS yang selama hari ini dipergunakan sebagai 'Kuli Batak' dan 'Perisai Manusia' kepada puak - puak DAPigs tu.

Tambah menyedihkan ialah apabila kumpulan pemuda berbaju ungu itu kebanyakkannya terdiri dari kalangan anak - anak muda Melayu yang sanggup menggadai keselamatan diri mereka demi untuk meraih upah sebanyak RM 50 ringgit.

Dan menurut laporan yang didedahkan, ada juga diantara mereka yang terdiri daripada kumpulan - kumpulan kongsi gelap yang berselindung disebalik imej parti DAPigs dengan tujuan untuk menimbulkan kekecohan dan menimbulkan huru hara.

Apa yang jelas tindakan puak DAPigs ni membuktikan bahawa mereka mahu menjadi 'Abang Besar' dengan mempergunakan golongan anak - anak muda Melayu serta India di Malaysia ini sebagai 'Kuli Batak' mereka demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi puak - puak DAPigs tu semata - mata!!!
Categories: , ,

2 ulasan:

  1. unit dapigs
    tapi muka2
    mcm melayu
    klabu asap je

    BalasPadam
  2. Budak 2 melayu yg dangkal ni bukan Rm 50 saje, bagi Rm 20 pun mereka sanggup jual maruah. Xsedar mereka hanya kuli batak dapigs. Lahanat

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping