Isnin, November 21, 2016

Hahaha!!! Agak kelakar juga tengok gelagat Si Khalid Samad ni apabila dia terasa nama dia tidak mempunyai perkataan Kok. Mungkin sebab dia itu dia mula meroyan tak tentu arah dan cuba nak membela Si Teresa Kok tu dalam Dewan hari ini.

Tapi dek kerana sifat kebudak - budakkan yang ditonjolkan oleh Si Khalid Samad ni membuatkan dia mempamerkan ke-BODOH-an diri dia sendiri secata terang - terangan apabila melabelkan kenyataan seorang Menteri itu sebagai 'Sial'.

Menurut kata seorang sahabat blogger The Devoured Saviour menerusi laman blognya hari ini mendakwa Si Khalid Samad tu seolah - olah dia sendiri yang berfikiran 'Kuning' dek kerana kenyataan yang dikeluarkan oleh Datuk Tajuddin.

Semuanya bermula apabila Ahli Parlimen Pasir Salak, Tajuddin Abdul Rahman berkata, "the only woman with a 'Kok' is in Seputeh."  Itu sahaja yang disebut oleh Tajuddin... tidak merujuk 'Kok' itu kepada apa-apa makna kuning, mahupun merah.

Dan bermulalah pembelaan ke atas Teresa Kok melibatkan beberapa orang Ahli Parlimen dikalangan puak Pakatan Haprak tu termasuk la Si Khalid Samad ni yang memang diketahui amat kuat menjadi 'Penyembah DAPigs' dan para pemimpinnya. 

Khalid Samad dilihat bingkas bangun dan melabelkan Tajuddin Rahman sebagai 'Menteri Sial'. Dan para pemimpin DAPigs seperti Teo Nie Ching pun menyahutnya di Twitter dengan melabelkan Tajuddin Rahman dengan ungkapan yang sama.
"Apa yang membezakan Tajuddin Rahman dengan Khalid Samad serta Teo Nie Ching? Kok adalah nama keluarga Teresa. Memanggil nama 'Kok' secara harfiahnya tidak mempunyai makna menghina. Bagaimanapun, orang politik seperti Khalid Samad mempunyai kecenderungan untuk memaki hamun. 
Rupa-rupanya nama keluarga Ahli Parlimen Seputeh merupakan satu penghinaan. KOK tidak lagi boleh disebut kerana ia lebih hina berbanding SIAL, KURANG AJAR, BIADAP dan sebagainya!" jelas blogger tersebut.
Apa yang jelas, intrepretasi Si Khalid Samad terhadap nama keluarga Si Teresa Kok tu sendiri yang bersifat 'Kuning'. Tapi dia masih lagi sanggup memperbodohkan diri dia secara terang - terangan walaupun dia sedar tindakan yang dilakukannya tu hanya ibarat membogelkan dirinya secara terbuka!!!
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping