Selasa, November 22, 2016

Sama ada dia kecut buah kerandut, atau tengah berjoget keriangan dek kerana keputusan yang dibuat oleh pucuk pimpinan PAS ni kita belum pasti. Tapi apa yang jelas, tindakan disiplin yang diputuskan oleh PAS ini sangat dialu - alukan.

Bercakap dalam satu sidang media yang diadakan baru - baru ini, Presiden PAS membuat kenyataan bahawa pihaknya akan mengambil tindakan disiplin terhadap mana - mana ahli parti yang engkar dan melanggar arahan parti itu sebelum ini.

Antara lain, Hadi Awang menyatakan tindakan disiplin terhadap ahli atau pemimpin yang menyertai perhimpunan Bershit yang diadakan di KualaLumpur baru - baru ini hanya akan diambil sekiranya ada aduan yang dibuat kepada pucuk pimpinan.
“Jika ada aduan… parti tidak boleh bertindak sekiranya tiada aduan. Saya juga mengucapkan terima kasih kepada anggota dan penyokong PAS yang akur keputusan parti dengan tidak hadir ke perhimpunan tersebut,” katanya kepada pemberita di luar persidangan Dewan Undangan Negeri Terengganu di Wisma Darul Iman, di sini hari ini.
Jika dilihat dari satu sudut, tindakan itu wajar diambil terhadap Ahli Parlimen PAS Pokok Sena yang memang sejak kebelakangan ini jelas mempamerkan kecenderungannya terhadap gabungan puak  Pakatan Haprak tu berbanding PAS.

Si Mahfuz Bean tu bukan sahaja turut dilihat menghadiri Perhimpunan Bershit yang telah dihalang oleh kepimpinan PAS sebelum ini. Bahkan dia juga sudah beberapa kali turut kelihatan memberikan ceramah diatas pentas parti Pakatan.

Ianya termasuk la parti serpihan PAS iaitu PAN yang kini menjadi parti Ternakan DAPigs yang selama ini telah menjadikan PAS sebagai 'Musuh Utama' mereka yang perlu diperangi secara habis - habisan sejak kebelakangan ini.

Jelas, tindakan Si Mahfuz Bean tu bukan sahaja wajar dianggap sebagai satu Pengkhianatan terhadap kepimpinan PAS secara terbuka. Malah sebaliknya, tindakan itu juga membuktikan yang Si Mahfuz Bean ni dah semakin 'Besar Kepala'.

ATAU dalam erti kata mudahnya, Si Mahfuz Bean ni dah tunjuk kecenderungan dia untuk membelakangkan kepentingan PAS secara terbuka demi nak menjaga kepentingan Politik Peribadi dirinya sendiri. Maka dengan alasan itu, untuk apa lagi PAS masih nak simpan seorang Pengkhianat seperti Si Mahfuz Bean ni!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Mahfuz Bean, Nik Abodoh, Nik Amar Nanar, Lebai Derih, Tontoni, Walaunta tompok2 tahii untaa

    BalasPadam
  2. Mahfuz dah meroyan agaknya cuma belum sampai tahap bodoh bengang mcm yg lari ke Pan.

    BalasPadam
  3. Mahfuz ni ahli pas ke?Tapi nampat lebih banyak menghadiri aktiviti Dapigs.
    Mah Fus helo2x.Tak faham ambo.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping