Ahad, November 13, 2016

"Dia tidak mewakili PAS". Itu kenyataan yang keluar dari mulut Timbalan Presiden PAS sendiri. Jadi, jangan ada pulak yang mendakwa kononnya kehadiran Si Mahfuz Bean tu dalam Konvensyen Pakatan Haprak tu hari ini sebagai mewakili PAS.

Kenyataan itu dibuat apabila kelibat Si Mahfuz Bean tu dilihat turut serta hadir dalam konvensyen kali pertama dianjurkan oleh puak Pakatan Haprak tu hari ini telah menimbulkan persoalan serta pertikaian dikalangan ahli - ahli PAS sendiri.

Dalam kenyataan yang dibuat berikutan pertikaian itu, Timbalan Presiden PAS menegaskan bahawa Mahfuz tidak mewakili PAS dan tindakan yang dilakukan oleh Ahli Parlimen Pokok Sena itu akan dirujuk kepada Jawatankuasa Disiplin.
"Dia (Mahfuz) pergi bukan mewakili parti. Itu (tindakan) peribadi dia.  Kita (PAS) tidak akan hadir. (Itu) pendirian parti. Dia hadir atas peribadi dia.
"Kita ada juga menerima beberapa aduan (berhubung tindakan Mahfuz hadir ke konvensyen PH). Kita serah pada jawatankuasa disiplinlah," katanya ketika dihubungi Antarapos, sebentar tadi.
Hakikatnya, memang perkara itu bukan satu perkembangan baru yang mengejutkan. Bahkan tindakan Songsang yang dilakukan oleh Si Mahfuz Bean tu hari ini merupakan satu tindakan yang memang sudah dapat kita duga sejak dari awal lagi.

Sebab bukan baru hari ini Si Mahfuz Bean tu mempamerkan sikap Khianatnya terhadap dasar dan prinsip yang telah dibuat oleh kepimpinan parti. Sebaliknya, dah acap kali Si Mahfuz Bean tu menonjolkan sikap sedemikian secara terbuka.

Dan termasuk kali ini, sudah berulang - ulang kali disebut bahawa apa yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean tu tak ubah sama seperti perangai Abdullah bin Ubay yang telah mengkhianati tentera Islam sewaktu berlakunya Perang Uhud.

Sudah berapa kali Si  Mahfuz Bean ni memaparkan sikap Pengkhianatnya terhadap parti kepada umum? Kenapa baru sekarang PAS baru sedar dan ambik tindakan terhadap Pengkhianatan yang sengaja dipaparkan oleh Si Mahfuz Bean tu?

Realitinya, Si Mahfuz Bean tu dah lama menunjukkan kecenderungan sokongannya kepada puak Pakatan Haprak tu apabila dia seringkali dilihat muncul diatas pentas ceramah yang dianjurkan oleh Pakatan, termasuk parti Ternakan DAPigs tu.

Tapi tak mustahil sekiranya tindakan disiplin yang mahu diambil oleh kepimpinan PAS terhadap dirinya itu memang satu perkara yang sangat dinanti - nantikan oleh Si Mahfuz Bean tu sendiri. "Bagai Pucuk Dicita, Ulam Mendatang". Nak pulak apabila Si Mahfuz Bean tu takde keberanian nak ambik tindakan untuk keluar dari PAS secara terhormat!!!
Categories: ,

11 ulasan:

  1. informasi yang bermanfaat ,, makasih

    BalasPadam
  2. Mahfuz sekadar mengajak kepimpinan PAS supaya jangan jadi lembu kenyang makan dedak.

    Padang ragut masih luas.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Burpppp. Mahfuz kenyang makan dedak babi pulak

      Padam
  3. Mahfuz pemakan dedak Pakatan Harapan sebab dalam PAS tak ada dedak.

    BalasPadam
  4. Demokrasi ala pas ....cakap belit2...
    Tidak kemaruk kuasa.....ingin menasihati kerajaan saja...

    Si lebai kampunngan yg masih lagi mamai.....!!!!!!

    BalasPadam
  5. Betullah tu bro, mahfuz nak mengajak orang berubah daripada makan dedak kepada makan najis Dap pulak...

    BalasPadam
  6. Mahfus mengajak PAS supaya menjadi barua dan hamba abdi PKR..DAP dan TUN...Oleh itu kepada ahli pas hati hati dengan penipuan pengkhianat ni..

    BalasPadam
  7. Azmin dah dapat rm 500 juta duit SPLASH. Pain takut sebsnyak duit haram dalam Pakatan. Bijak juga Pas ini.

    BalasPadam
  8. Mahfuz sedar dia tak diterima lgi dlm Pas krn lebih cenderung kpd ph yg telah bnyk merosakkan hala tuju Pas. Pergilah cepat wahai Mahfuz. Tak guna berada dlm parti yg tak disukai.

    BalasPadam
  9. Biar lah yb.mshfuz memilih sendiri hala tuju politiknya.homatilah pendirianya dia dah lama menjadi mp.ahli pas,umno dan orang melayujangan caci dan hina.lagipun dia cuma jadi mp.pas yang tidak disokong lagi oleh ramai ahli pas biarkan dia menghabiskan sisa2 perjuangan didalam pas.dia pun tahu tak akan lagi dipilih jadi mp.atas tiket pas.hormatilah pendirianya.

    BalasPadam
  10. Dedak PAS tak sesedap dedak Pribumi Cap Madey, boleh lajak sampai jadi billionaire.

    Laratkah dok menyalak sampai kering kerongkong, Mat Sabu juga yang senang lenang lantak Penang Moi Sup tiap hari.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping