Khamis, November 03, 2016

Heh! Tak heran la bila Si Wan Azizah ni kelihatan begitu teruja dan menjadi ghairah apabila dia berkemungkinan mendapat peluang untuk memperkudakan PAS bagi menjaga kepentingan Politik Peribadi keluarganya sendiri buat sekian kalinya.

Perkara itu dapat diperhatikan apabila Si Wan Azizah tu keluarkan kenyataan yang menyatakan perasaan gembira dikala mendengar kenyataan yang dibuat oleh Presiden PAS, Hadi Awang berhubung kerjasama Politik dikalangan pembangkang.

Kata Wan Azizah, berita mengenai perkara tersebut disambut dengan perasaan gembira dan memberikan alasan kononnya kerjasama sedemikian perlu dilakukan demi untuk menjaga kebajikan rakyat bagi menukar Kerajaan sedia ada.

Dan demi untuk menambat hati PAS, Si Wan Azizah tu juga sanggup mengampu Presiden PAS yang menyatakan pendirian tegas bahawa parti itu tidak mahu mana - mana parti luar mencampuri urusan atau mempertikaikan dasar perjuangan mereka.

Ketika memberikan pandangannya terhadap permintaan yang dibuat oleh Si Hadi Awang itu, Si Wan Azizah mendakwa permintaan itu sebagai 'Adil'. Namun dia tidak menyatakan sama ada dia bersetuju mahu menghormati parti itu atau tidak.
"Ia adalah satu komen yang adil. Kami akan dapat bekerjasama antara satu sama lain. Kerana kita mahu menukar kerajaan," katanya.
IRONIKnya selama hari ini, PKR dan DAPigs masing - masing mahu menjadi 'Abang Besar' dalam Pakatan selama hari ini tidak pernah menghormati PAS sebagai sebuah parti yang mempunyai kedudukan serta pengaruh yang lebih besar dikalangan pembangkang.

Sebaliknya, PKR dan DAPigs sejak kebelakang ini semakin lantang dan dengan secara terbuka melabelkan PAS sebagai sebuah parti Pengkhianat yang tidak boleh dipercayai selama mereka berada dalam gabungan Pakatan tu sebelum ini.

Maka persoalannya, adakah PAS sanggup menjalinkan kerjasama dengan puak PKR dan DAPigs yang secara dasarnya menganggap parti itu sebagai 'Musuh Utama' mereka? Sanggup ke PAS nak jadi 'Barua' kepada DAPigs yang sebelum ini telah menyebabkan parti itu berpecah belah???
Categories: , ,

3 ulasan:

  1. PAS tak perlu lagi jadi lembu suruhan PKR atau DAP lagi,,,, Tunjukkan kejantanan Mu!

    BalasPadam
  2. Assalammualaikum,kepada ustaz haji hadi ini adalah luahan perasaan hati saya,sekiranya kembali bersekongkong dengan dapigs dan parti pembangkang yang lain,maaf cakap dunia akhirat saya tak akan percaya lagi mana2 parti yang memperjuangkan ISLAM.Saya begitu teruja sekali bila ada ura2 sebelum ini bermuafakatan antara Pas dan Umno,tapi sayang sekiranya pemusuhan akan kembali dengan cerca mencerca mengikut rentak dapigs.DIMANA ISLAM DAN DIMANA ALQURAN DAN HADITH MAHUKAH MASJID DUGUNAKAN LAGI UNTUK KUMPULAN KAFIR LAKNATTULLAH,DIMANA LEBAI DAN JUBAH ORANG ISLAM BILA BERSAMA DAPIGS,LIHAT MAT SABU BILA BERSAMA DAPIGS DAN BILA BERSAMA PAS BUKANKAH ITU HIPOKRIT, TAK MALUKAH BILA DIANGGAP PENGKIANAT DIHINA DAN SEBAGAINYA KEMUDIAN NAK TUNDUK KEMBALI TAK SEDARKAH DAPIGS ANTI ISLAM.JANGAN MENGKHIANATI SESAMA ISLAM DUNIA INI HANYA SEMENTARA,JANGAN JADIKAN DUNIA INI SEOLAH2 TIADA AKHIRAT.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Setuju..saya pun yang sedemikian..Jika buat lagi bersekongkol dengan pengkhianat..selamat jalanlah...saya tidak akan sokong ..tidak akan hormat PAS dan para ulamaknya.

      Padam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping