Jumaat, Disember 16, 2016

Haduh!!! Tak reti bahasa ke dia ni? Berapa kali parti Ternakan DAPigs tu nak ajukan soalan yang sama kepada PAS? ATAU, adakah Setiausaha Agung PAN ni terlalu BONGOK sampai dia tak faham bahasa Melayu yang biasa digunakan?

Dah berapa banyak kali PAS ulangi pendirian mereka dengan menyatakan bahawa parti itu Tidak Akan Bekerjasama dengan Pakatan selagi ada PAN dan DAPigs. Kenyataan itu sudah banyak kali diulang dan disiarkan didalam media.

Tapi, untuk sekian kalinya, PAN masih lagi dilihat KEMARUK nak mendapatkan sokongan PAS walaupun sebelum ini mereka dengan penuh rasa sombong dan angkuh mendakwa yang mereka tidak memerlukan PAS untuk menang PRU akan datang.

Dalam kenyataan yang dikeluarkan hari ini, Setiausaha Agung PAN itu masih lagi mendesak PAS untuk membuat keputusan dan tidak menunggu lama bagi menyatakan pendirian sama ada mereka mahu bersama Pakatan atau pun sebaliknya.
“Kami dalam Amanah, tidak marah atau berdendam dengan sesiapa. Kita dalam Pakatan Harapan juga tidak membantah, kami beri ruang untuk Bersatu berunding dengan Pas.
“Terpulang kepada Pas, bukan kami tidak beri ruang. Tetapi kami sekarang dah berada di landasan, ‘bersedia untuk berlepas’. Enjin dah panas, jadi tidak boleh tunggu lama-lama,” katanya.
Dari satu sudut, kenyataan yang dibuat oleh Setiausaha Agung PAN itu membuktikan bahawa parti Ternakan DAPigs tu masih KEMARUK nak mendapatkan sokongan dari pimpinan PAS bagi menyertai Pakatan Haprak tu untuk menghadapi PRU.

Sekiranya perkara itu diajukan kepada mereka, diantara alasan yang diberikan ialah kerana perjanjian yang ditandatangani baru - baru ini menyebut dengan jelas bahawa Pakatan tetap akan mengadakan rundingan bersama PAS.

Namun apa yang jelas, tindakan itu membuktikan bahawa PAS masih lagi mempunyai peranan penting bagi memastikan kemenangan Pakatan dan parti itu masih kekal relevan dalam arus Politik tempatan. Tidak seperti yang didakwa oleh PAN sebelum ini.

Apa yang pasti, PAS sudah pun membuat keputusan mereka dengan jelas dan mengulanginya beberapa kali sebelum ini dengan menyatakan bahawa PAS Tidak Akan Bergabung Selagi Ada PAN dan DAPigs!!! Takkan itu pun puak Pakatan Haprak tu masih tak faham - faham juga??? Lain la kalau PAS tu betul - betul parti MUNAFIK!!!
Categories: , ,

4 ulasan:

  1. Tak marah tak dendam konon. Hari2 lawan Pas. Caci dan kutuk...nampak sangat dendamnya tu. Dgn Dap bukan main takut. Parti apa la mcm tu.

    BalasPadam
  2. Itula parti PAN namanyer....habuk pun tarak....

    BalasPadam
  3. Itula parti PAN namanya...habuk pun tarak....

    BalasPadam
  4. Itula parti PAN namanyer....habuk pun tarak....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping