Selasa, Disember 13, 2016

Heh! Nampak gayanya, peranan penting yang selama ini dimainkan oleh Si Ketua Penipu tu sudah sampai ke penghujungnya apabila nama dia tidak lagi menjadi sebutan dikalangan puak Pakatan Haprak tu sendiri sejak akhir - akhir ini.

Sebaliknya, nama bekas Perdana Menteri yang telah menyebabkan dia dipalit dengan skandal kes Liwat sehingga hilang jawatan sebagai Timbalan Perdana Menteri sebelum ini pulak yang diagung - agungkan oleh puak Pakatan Haprak tu.

Terutama sekali DAPigs yang sedang hangat mempergunakan Tun Mahathir untuk meraih sokongan dari kalangan orang Melayu sejak kebelakangan ini. IRONIKnya, puak DAPigs tu juga yang mula - mula tuduh Si Ketua Penipu tu sebagai Peliwat.

Jadi, kena sangat la hubungan diantara Tun Mahathir dan DAPigs tu. DAPigs merupakan pihak yang membangkitkan skandal berkaitan dengan salah laku moral Si Ketua Penipu tu. Tun Mahathir pulak orang yang menjatuhkan hukuman terhadap dia.

Sekarang, yang membuat tuduhan dan yang menjatuhkan hukuman terhadap Si Ketua Penipu tu dilihat bukan sahaja semakin bertambah 'Mesra', malah mereka juga sedang hangat menjalinkan kerjasama Politik bagi menghadapi PRU akan datang.

Dan secara tidak lansung, tindakan mereka itu akhirnya berjaya membuatkan Si Ketua Penipu tu semakin terpinggir dari arus Politik tempatan sehingga pengaruh yang diberikan rakyat terhadap dirinya juga pada ketika ini bertambah berkurangan.

Maka sebab itu ramai yang dah tak ambik peduli dengan kempen nak membebaskan Si Ketua Penipu tu walaupun esok merupakan pusingan terakhir untuk dia membuat permohonan semakan terhadap hukuman yang telah dijatuhkan ke atas dirinya.

Ianya merupakan saluran mengikut sistem undang - undang Negara yang terakhir buat Si Ketua Penipu tu untuk menggugurkan hukuman yang telah dijatuhkan kepada dirinya kerana didakwa meliwat bekas pembantu peribadinya sendiri.

Kalau suatu ketika dahulu, ramai yang sanggup berguling atas jalan raya memperjuangkan kebebasan Si Ketua Penipu tu. Tapi memandangkan sekarang puak Pakatan Haprak tu dah ada 'De Facto' lain, jadi, tak ramai yang ambik peduli pasal dia. Kot kalau dia terus meringkuk dalam penjara pun orang dah tak peduli!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. anwar sentiasa menjadi mangsa madey baik dlm kerajaan ataupun pembangkang.. mana blh lwn mamak..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping