Khamis, Disember 01, 2016

Kalau itulah yang diinginkan oleh puak DAPigs ni, jangan harap la. Nampak sangat apa yang dilakukan oleh DAPigs ni hanya sekadar nak mengejar populariti murah semata - mata bagi membersihkan imej parti itu yang selama ini dilabel Anti Islam.

Seperti mana yang dijelaskan oleh salah seorang Facebooker Ikatan Muslimim yang mendakwa tindakan DAPigs menonjolkan perjumpaan diantara Imam Masjid Al-Aqsa dengan Ketua Menteri Pulau Pinang itu tidak mengubah apa - apa.

Malah sebaliknya, tindakan yang ditonjolkan DAPigs itu hanya sekadar menyerlahkan lagi sifat Retorik yang telah menjadi amalan mereka dalam mengejar publisiti murahan demi menagih sokongan dari kalangan rakyat semata - mata.
"Kunjungan dari seorang Imam masjid Al Aqsa tidak akan merubah walau secebis manapun hakikat dan ideologi DAP, sebuah parti politik cauvinis berideologikan fahaman sosialisma.
"Agenda parti ini tidak berubah sedikitpun, sikap dan pendiriannya terhadap kedudukan Islam, Syariah Islam, umat Islam/bangsa Melayu, Bumiputera dan sebagainya sama sekali tidak pernah berganjak. Prinsip parti ini tidak pernah tergadai walau satu perenggan atau sebaris ayat.
"Maka silaplah sesiapa yang berhasrat menjadikan progrem ziarah ini sebagai modal politik atau untuk menonjolkan sisi ‘kebaikan’ parti ini kepada Islam atau perjuangan umat Islam untuk membebaskan Palestin dari cengkaman Zionis Israel," jelas Facebooker tersebut.
Selain daripada itu, Facebooker terbabit juga turut mendedahkan propaganda Politik Sempit DAPigs yang cenderung bersifat Chauvanis dan Rasis terhadap umat Islam sudah tentunya tidak dikhabarkan sewaktu lawatan Imam Masjid Al - Aqsa itu.

Bahkan penentangan serta penolakan DAPigs secara terbuka dan berterusan terhadap cadangan pindaan RUU 355 bagi memperkasakan undang - undang Syariah di Kelantan itu juga sudah pasti tidak didedahkan kepada Imam tersebut.
"Parti rasis cauvinis ini tetap berkeras dalam penentangan mereka terhadap RUU 355 yang hanya melibatkan umat Islam sahaja tetapi begitu lunak dengan RUU penternakan babi yang turut melibatkan kepentingan umat Islam dan berpotensi sebagai ancaman kesihatan kepada seluruh penduduk di negeri itu.
"Saya percaya sudah pasti para pengikut, penyokong, pemuja dan penjilat Joseph Lim dan DAP akan mempertahankan beliau dari dikritik atau diserang ekoran gimik politik dan sandiwara membawa Imam Masjid Al Aqsa ‘menikmati’ keindahan negeri Pulau Pinang.
"Lebih menyedihkan apabila kita menyaksikan terdapat segelintir umat Islam bermati-matian membela tokoh-tokoh DAP yang cauvinis ini dalam banyak kes apabila majoriti umat Islam menyuarakan bantahan dan penolakan mereka terhadap keceluparan mulut sesetengah pemimpin DAP di dalam banyak kes," katanya lagi.
Pokok pangkalnya, wayang Opera DAPigs yang dihidangkan oleh Si Guan Eng itu membuktikan bahawa puak DAPigs ni sanggup melakukan apa sahaja demi untuk menjaga kepentingan Politik Peribadi mereka sendiri sehingga tahap mempergunakan seorang Imam sebagai bahan modal Politik Retorik mereka secara terbuka!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping