Jumaat, Februari 17, 2017

Alahai!!! Kesian betul tengok orang yang takde pendirian macam Si Mahfuz Bean ni ye. Nampak sangat yang dia ni memang sudah hilang maruah sehingga sanggup mengadaikan kemaluannya sendiri.

Jika sebelum ini, Si Mahfuz Bean tu diibaratkan sama seperti buah mangga 'Harumanis' yang kulit luarnya 'Hijau' tetapi isi dalamnya 'Oren' apabila dia kerap kali menyokong parti serpihan PAS, PAN.

Tindakan Si Mahfuz Bean itu bukannya perkara baru. Tetapi memang sudah agak lama dilaporkan secara terbuka apabila dia kerap kali muncul diatas pentas ceramah Politik anjuran parti itu.

Sekarang, Si Mahfuz Bean tu bukan sahaja menjadi 'Pengampu' kepada PAN, tetapi dia juga sanggup berubah menjadi 'Pemakan Dedak' DAPigs hanya semata - mata untuk mengkritik partinya sendiri.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Si Mahfuz Bean tu tampil membuat desakan agar pimpinan PAS Pusat mengikut contoh pemimpin - pemimpin Veteran dari parti DAPigs dan PPBM.

Si Mahfuz tu berkata, pemimpin PAS harus berjiwa besar seperti Tun Mahathir dan Lim Kit Siang yang sebelum ini diibaratkan Musuh Ketat, namun kini sanggup berdamai demi menyelamatkan Malaysia.
“Pemimpin Pas harus berjiwa besar seperti Tun Dr Mahathir Mohamad dan Lim Kit Siang yang boleh melupakan sejarah hitam antara mereka demi mencapai matlamat sama, iaitu tumbangkan kerajaan BN,” katanya.
Apa yang jelas, kenyataan yang dibuat oleh Si Mahfuz Bean itu memberikan gambaran seolah - olah pemimpin PAS ni bukan sahaja tidak berjiwa besar, sebaliknya berlagak sombong tak tentu arah.

Bahkan perilaku yang ditonjolkan oleh Si Mahfuz Bean memang tak ubah seperti 'Parasit' didalam PAS ini memang sudah cukup ketara kerana ianya dilakukan secara terang - terangan.

Tapi, pusing la kot celah mana sekali pun, Si Mahfuz Bean ni tetap takde keberanian nak ambik tindakan yang sewajarnya dan keluar dari parti. Sebaliknya, dia tetap sanggup jadi Pengkhianat.

Pokok pangkalnya, pendirian Si Mahfuz Bean tu sudah cukup jelas bagi seluruh rakyat Malaysia dan ianya dapat dinilai sendiri oleh pengikut - pengikut PAS. Maka persoalannya, untuk apa lagi PAS simpan seorang Pengkhianat seperti Si Mahfuz Bean ni!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping