Ahad, Mac 12, 2017

Hahaha!!! Nampak gayanya, famous nama Si Anak Kacukan DAPigs ni sejak dua tiga hari yang lalu sehingga membuatkan ramai yang terlupa pendedahan yang dibuat mengenai skandal dia sebelum ini.

Tapi hakikatnya, ternyata tindakan Si Anak Kacukan DAPigs itu menikam dirinya sendiri apabila dia cuba mempersoalkan mengenai dasar perjuangan PAS secara terang - terangan sebelum ini.

Mungkin dia ingat, dengan cara dia mempersoalkan dasar perjuangan PAS itu akan membuatkan rakyat lupa terhadap perangai tak senonoh yang telah didedahkan secara umum.

Mungkin dek kerana terlalu teruja nak menutup kemaluan dirinya sendiri membuatkan Si Anak Kacukan DAPigs ni tak sedar yang kain dia pakai untuk tutup kemaluan tu sendiri koyak rabak.

Maka sebab itu kenyataan yang dibuat sebelum ini mudah untuk dibidas dan dijawab oleh pelbagai pihak. Itu secara tidak lansung menunjukkan kejahilan Si Anak Kacukan DAPigs ni berhujah.

Dalam satu kenyataan yang dibuat semalam, Pengarah Penyelidikan PAS Pusat dengan mudah membuat dakwaan bahawa PAS lebih ramai melahirkan pemimpin Islam jika nak dibandingkan dengan DAPigs.

Sambil menyindir Si Anak Kacukan DAPigs tu dengan gelaran Kaki Kelab Malam yang suka berpeleseran bersama wanita yang bukan mahram, katanya PAS lebih mengutamakan pengukuhan rohani.
“Dalam PAS memang sudah ada kegiatan menyucikan diri dan mengukuhkan kerohanian seperti yang dilakukan oleh jamaah tabligh. PAS memang mementingkan usaha seperti itu supaya pimpinan politik yang dilahirkan oleh PAS tidak kaki kelab malam, berpeleseran dengan wanita bukan mahram dan lain-lain,” kata beliau kepada FMT.
Selain itu, bekas pemimpin DAPigs juga turut tampil mempersoalkan kedudukan dan kelayakan Si Anak Kacukan DAPigs itu yang tanpa berfikir panjang mempertikaikan perjuangan PAS.
Katanya, Anak Kacukan tidak layak mengkritik PAS agar meninggalkan arena Politik selepas kepimpinan parti itu mengeluarkan kenyataan tidak menjadikan Pilihan Raya Umum sebagai agenda utama.
“Apa kelayakan Zairil dari sudut ilmiah agama Islam untuk mengajar mahupun mengkritik kepimpinan parti Pas yang sudah puluhan tahun (sebelum beliau dilahirkan) bertapak sebagai entiti parti politik di negara ini melainkan kritikan berkenaan dibuat sekadar bagi menurut perintah semata-mata.
“Tindakan provokasi politik sebegini oleh parti DAP sudah dijangka bila parti berkenaan mengalami “defisit sokongan orang melayu” tanpa kerjasama Pas bagi menghadapi PRU14 nanti tetapi agak melampau bila kritikan berkenaan dibuat oleh seorang mualaf seperti Zairil secara membuta tuli,” kata bekas anggota DAP itu.
Pokok pangkalnya, usaha Si Anak Kacukan DAPigs menimbulkan kontroversi mempersoalkan dasar perjuangan PAS itu hanya sekadar taktik murahan untuk mengalihkan perhatian rakyat terhadap perangai Sumbang yang ditonjolkan sebelum ini!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping