Ahad, Mac 12, 2017

Seorang wanita mendakwa majlis perkahwinan anak sulongnya yang berlangsung hari ini telah terganggu ekoran kehadiran ramai penyokong Ahli Parlimen DAPigs Seputeh, Teresa Kok.

Menerusi rakaman video yang tular di laman sosial wanita itu berkata, mereka datang berkumpul kerana mahu membuat bantahah terhadap projek pembangunan di kawasan berkenaan.

Malah menurutnya lagi, berlaku sedikit kekecohan kerana jumlah kehadiran penyokong ahli Parlimen DAPigs itu telah menyebabkan tetamu serta para jemputan berasa ketakutan dan tidak selesa.
“Bukan kami hendak mengacau tetapi mereka yang datang mengganggu majlis kami. Pihak kami memang rasa tidak selesa kerana ia mengganggu kami.
“Jadi kami tadi memohon beliau untuk bersurai. Kami bukan hendak mencabar dia tetapi kami cuma nak mereka jangan ganggu majlis kami,” katanya.
Bagaimanapun, tidak ada maklumat lengkap disertakan dalam video tersebut berhubung lokasi majlis perkahwinan itu diadakan. Sementara itu, usaha menghubungi Kok bagi mendapatkan penjelasan berhubung perkara itu gagal setakat ini.

Pada Khamis lepas Kok menimbulkan kejutan apabila mengaku ada menerima dana dibawah Program Skim Mesra Usia Emas (SMUE) yang disalurkan melalui Yayasan Warisan Anak Selangor (YAWAS).

Beliau sebelum ini menafikan ada menerima wang tersebut selepas Pengerusi Gabungan NGO Selangor, Datuk Seri Jamal Md. Yunos menuduh beliau menerima dana daripada YAWAS.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Tgk muka dia... mcm muka rasis, mcm komunis tak tau menghormati majlis orang, typical perangai chinese dap

    BalasPadam
  2. Mmg perangai cina mcm tu. Kurang ajar. Dimana2 depa tunjuk perangai biadab. Kat pasa, kat jln raya, kat petaling st apa tah lg. Dasar komunis kongsi gelap gee hin hai san.

    BalasPadam
  3. Kurang ajar cina chelaka ni, Cina DAP semua chelaka

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping